Lageransvarig

OnepartnerGroup Sydost AB / Lagerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Nordicfeel är en ledande aktör inom den nordiska online-skönhetsbranschen. Vi erbjuder över 25 000 skönhets- och hälsovårdsprodukter och omfamnar en holistisk syn på skönhet som värdesätter personliga värderingar, beteende och strålning. Vårt mål är att inspirera individer att omfamna sin unikhet och känna sig vackra samtidigt. Vi firar mångfald och strävar efter att utmana branschnormer, skapa en stärkande och inkluderande skönhetsplattform.

Nordic Feel 's lager- och logistikverksamhet i Växjö befinner sig i en intensiv utvecklingsfas och under 2024 har vi flera utvecklingsprojekt på gång, inklusive ett affärssystemsbyte och lagerflytt! Vi söker nu dig som vill vara med på resan och vill bidra med ditt engagemang, din erfarenhet och personlighet för att på så vis bli en nyckelspelare i vår fortsatta framgång!


Vi söker en operativ logistikansvarig som brinner för lager och logistik och trivs i rollen som ledare och lagspelare!

Dina utmaningar och ansvarsområden
Som operativ logistikchef hos oss ansvarar du tillsammans med vår lagerchef för den dagliga driften där du jobbar med att säkerställa våra leveranser, leder ditt team genom att skapa en bra arbetsmiljö och ser till att våra medarbetare trivs och utvecklas. Dina uppgifter kommer bland annat bestå i att driva och utveckla vårt inbound varuflöde inklusive godsmottagning, lagerläggning och leverantörsutveckling. På så sätt skapar vi förutsättningar för att vår produktion, plock och pack ska fungera så effektivt som möjligt.

Under 2024 kommer vi att även sjösätta flera strategiskt viktiga utvecklingsprojekt, varav ett affärssystemsbyte och en lagerflytt. Där förväntas du med övriga teamet ta en aktiv och viktig roll. Parallellt med de större projekten ser vi gärna att du i det dagliga arbetet ständigt söker efter möjligheter att arbeta med förbättringar och effektiviseringar för att optimera vår verksamhet. Du planerar och hanterar resursbehov utifrån rådande situation och stöttar dina medarbetare med ett modernt och coachande ledarskap. I denna roll har du personalansvar för cirka 15 medarbetare, vilket innebär att du också genomför utvecklings- och lönesamtal.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Resursplanering personalansvar
Säkerställa kvalité, leveranssäkerhet och produktivitet
Genomföra utvecklingssamtal samt lönesamtal
Coacha och stödja medarbetare för att säkerställa en god arbetsmiljö
Efterleva och utveckla våra policys inom hälsa och säkerhet
Var delaktig och driva utvecklingsprojekt vad gäller effektivisering, ständiga förbättringar samt kommande affärssystemsbyte



Publiceringsdatum
2024-01-18

Profil
Vi tror att du tidigare arbetat som lageransvarig, logistikkoordinator, arbetsledare eller i en annan roll med ledaransvar inom lager och logistik alternativt produktion. Du är som person trygg i ditt ledarskap och trivs med personalansvar. Du vill som ledare genuint utveckla människor och organisationer. Du kommer till en miljö där variation är vardag och mycket måste lösas här och nu. Därför tror vi att du är stabil, tar initiativ och är duktig på att kommunicera med både dina medarbetare och med andra avdelningar. Du har koll på detaljer och värdesätter ordning och reda i allt du gör.
Som person är du engagerad, har en flexibel inställning och trivs i en dynamisk miljö där du får hantera flera projekt samtidigt. Du gillar att ständigt driva på förbättringar som du följer upp med data och KPIer. Du är prestigelös, lyhörd och inkluderande. Självklart trivs du med att jobba med människor.
Hos oss är det viktigt att ha kul på jobbet, det hoppas vi är din inställning också!

För att vara aktuell för tjänsten har du:
Erfarenhet som ledare med personalansvar
Erfarenhet kring målstyrd arbete inom logistik alt produktion
Erfarenhet av att rekrytera personer till verksamheter
Erfarenhet av arbetsmiljöarbete inom produktion eller logistik
Erfarenhet från arbete i WMS och andra digitala hjälpmedel
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat


Din ansökan
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Sök tjänsten via länken i annonsen. Detta är en direktanställning hos Youty AB som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Andreas Schroff, som du vid frågor når på mejladress andreas.schroff@nf11.se eller telefonnummer 072-55 84 881.
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
OnePartnerGroup Sydost AB (org.nr 556927-8475)

Arbetsplats
Youty AB

Kontakt
Carolina Sköld
carolina.skold@onepartnergroup.se

Jobbnummer
8403284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnepartnerGroup Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB: