Kvalificerad administratör på IT-support till vår kund i Norsbor

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Botkyrka, Ekerö, Huddinge, Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-04-18

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad, strukturerad person som har ett intresse för IT? Är du lösningsorienterad och har förmågan att lära dig snabbt? Då kan rollen som administratör på IT-avdelning vara rätt för dig!

För vår kunds räkning söker vi en administratör. Kundens namn kommer att delges i ett senare skede. Detta uppdrag är ett inhyrningsuppdrag, där du blir anställd hos oss på Arena Personal AB, men arbetar ute hos vår kund som har sitt kontor i Norsborg. Uppdraget är ett vikariat på tolv månader med eventuell möjlighet till förlängning, och beräknas börja i början av maj. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att skapa transportplaner, kontrollera att filer kommer in och går iväg som de ska, göra i ordning filer och skicka ut till kunder, felsökningar samt vara behjälplig för kunder och utbärningsbolag.

Profil
Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att söka information och hantera komplexa ärenden, är en van Office-användare med goda kunskaper i främst Excel, samt kan hantera supportärenden av IT-teknisk karaktär. Vi ser även att du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.

För att passa för tjänsten tror vi att du som person är serviceinriktad, noggrann, strukturerad och är en god lagspelare. Vidare tror vi att du är analytisk, lösningsorienterad, med en god simultanförmåga och har viljan att lära dig mer.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 6669
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Kontorsadress
Box 30117

Jobbnummer
4742823

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: