Kungsgatan söker Ansvarig Merchandise

Elgiganten Kungsgatan / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elgiganten Kungsgatan i Stockholm

Till vårt varuhus på Kungsgatan i Stockholm söker vi nu en Ansvarig Merchandise - Med uppgift att leda och fördela arbetet i varuhusets merchandisegrupp som idag består av totalt 7st medarbetare. Därför är ledarerfarenheter meriterande.

Beskrivning av tjänsten: Arbetet som merchandise-ansvarig innebär att du ansvarar för att varuhuset alltid håller en hög butikstandard enligt gällande koncept och företagets riktlinjer. Alla varor ska exponeras så att våra kunder enkelt och tydligt hittar pris och information, för att främja den mekaniska försäljningen. Arbetet förläggs till stor del innan varuhusets öppning.

Arbetet som ansvarig innebär också att du hjälper och vägleder kunden till den produkt som bäst uppfyller kundens behov. Att ge god kundvård är inte bara viktigt vid köp , utan även före och efter köp . Att kunden är nöjd med sin köpupplevelse är av yttersta vikt för oss och en förutsättning för att kunden ska komma tillbaka och handla hos oss.

Arbetsuppgifterna innehåller ansvar att säkerställa att gruppen hanterar påfyllning av varor, exponering, uppsättning av prisskyltar, hålla varuhuset rent och snygg, kampanjförberedelser, etc på bästa sätt. Samt administrativt, med uppföljning av fokus parametrar, planering och schemaläggning för merchgruppen, samt inköp av butiksmaterial etc.

Vi tror att detta är ett arbete som passar dig som är väldigt strukturerad, driftig, effektiv och har lätt att hålla högt tempo samt fatta snabba beslut. Merchgruppen i varuhuset består idag av 7 stycken anställda samt dig som ansvarig, därav är goda ledaregenskaper hos dig ett måste. Tidigare erfarenheter av ledarskap är därför starkt meriterande.

Vi söker en Gigant... För oss är det viktigare att Du passar in i vår starka företagskultur än att Du har en imponerande meritförteckning. Du har en mogen inställning till arbete och har både förmågan och viljan att göra ditt absolut bästa. Därför söker vi dig:

• som vill ge den bästa servicen! För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kollegors behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. En Gigant löser de problem som uppstår på ett effektivt sätt. Du har även ständigt ett brinnande intresse för arbetet och håller dig uppdaterad gällande företagets koncept och produkter.

• som vill skapa resultat! Du är en tävlingsmänniska med affärssinne som vill bidra till positiva resultat för företaget. Som Gigant skapar du resultat både individuellt och i grupp. Du arbetar därför hårt och tar dig an dina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ då du är engagerad, ambitiös och målinriktad.

Vi erbjuder Dig:

Avtalsenlig lön och pension (kollektivavtal)
Bonusmöjligheter
En stark utpräglad företagskultur
Goda karriärmöjligheter inom företaget
Utbildning inom försäljning, ledarskap och personlig utveckling
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Klicka på länken nedan, "Skicka ansökan", för att söka denna tjänst.

Med vänliga hälsningar

Johan Åberg Driftchef - Elgiganten Kungsgatan Stockholm

Varaktighet, arbetstid
100% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-03

Ersättning
Kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johan Åberg

Företag
Elgiganten Kungsgatan

Adress
Elgiganten Kungsgatan
Kungsgatan 12-14
11135 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 12-14

Jobbnummer
3626181

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Elgiganten Kungsgatan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elgiganten Kungsgatan: