Kundvärdar sökes: 2 platser - Maxkompetens Halmstad - Administratörsjobb i Halmstad
Kundvärdar sökes: 2 platser
Maxkompetens Halmstad / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg
Visa alla jobb hos Maxkompetens Halmstad i Halmstad

Maxkompetens ?r ett student- och akademikerbemanningsf?retag med kontor i Halmstad, Stockholm, V?xj?, G?teborg, Malm?, Ronneby/Karlskrona och Kalmar. Vi ?r ett auktoriserat bemanningsf?retag och ?r medlemmar i Almega - Bemanningsf?retagen. Maxkompetens ?r verksamma inom flera olika omr?den och v?ra kunder best?r av s?v?l sm? som stora f?retag.
F?r kunds r?kning s?ker Maxkompetens tv? kundv?rdar varav den ena tj?nsten ?r riktat mot studenter. Kunden ?r verksam inom bostadsbranschen och har sitt huvudkontor i Halmstad.
Vi s?ker nu tv? personer som kan lyssna och skapa merv?rde ?t kunder och se till att bem?ta deras ?nskem?l p? ett kundorienterat och aff?rsm?ssigt s?tt. Fokus kommer att ligga p? kundrelationer d?r hantering av juridiska, tekniska och ekonomiska fr?gor r?rande fastigheter f?rekommer. Vidare skall personerna p? ett kostnadseffektivt s?tt erbjuda kunderna en bra boendestandard och boendemilj?. Du kommer att arbeta i ett n?ra samarbete med kollegor p? f?retagets olika avdelningar samt med externa entrepren?rer. D?rf?r st?lls det h?ga krav p? att du ?r god till att arbeta sj?lvst?ndigt s?v?l som i grupp. Som kundv?rd ?r det viktigt att alltid ha kunden i centrum.
Huvuduppgifter:
* Hantera fortl?pande hyresg?stkontakter via bes?k och
telefon
* Hantera myndighetskontakter.
* Hantera besiktningar
* Hantera all f?rekommande administration
* Hantera st?rnings-, bostadsanpassnings och
f?rs?krings?renden,
* Hantera uppf?ljning av entreprenadupphandlingar och
entrepren?rer
* Hantera bonusfond och tillval,
* Bist? vid bostadsm?ten,
* Bist? vid underh?llsplanering.
* Bist? vid planering och genomf?rande av upphandlingar
* Bist? vid utredningar, analyser, budgetering, prognoser,
resultatuppf?ljning,
* Bist? vid verksamhetsplanering, verksamhetsutveckling,
lokalt utvecklingsarbete
* Vid behov bist? vid avhysnings?renden
* Kundtj?nst/felanm?lansarbete
* ?vriga f?rekommande arbetsuppgifter p? avdelningen

Publiceringsdatum
2008-04-25

Kvalifikationer
Vi s?ker dig som har passande eftergymnasial utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet. Du skall ha en god administrativ f?rm?ga, vara serviceorienterad och ha en stor portion av social kompetens. Som person skall du vara ut?triktad, initiativrik, kreativ och drivande. Arbetet inneb?r att du kommer att arbeta mycket under eget ansvar och d?rf?r kr?ver tj?nsten att man kan fatta korrekta beslut. Det ?r viktigt att du kan uttrycka dig pedagogiskt i tal och skrift p? svenska och engelska. Det ?r ?ven meriterande med kunskaper i andra fr?mmande spr?k samt om du har f?rankring i andra kulturer.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanst?llning 6 m?nader eller l?ngre
Heltid
Helg- och kv?llsarbete f?rekommer
L?n
Fast l?n
Fast l?n enligt avtal
Ans?kan
Sista ans?kningsdag: 2008-05-31
D? vi fortl?pande kommer att h?lla intervjuer ser vi g?rna att du skickar din ans?kan redan idag!
Vi tar emot ans?kan via e-post: katarina.sjoholm@maxkompetens.se

Kontakt
Katarina Sj?holm, Konsultchef, 0734-36 81 03, katarina.sjoholm@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Halmstad

Adress
Maxkompetens Halmstad
BOX 847
30118 HALMSTAD
Bes?ksadress
Spetsvinkelgatan 21
HALMSTAD
Hitta p? karta

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 035-167498

Jobbnummer
204446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Halmstad: