Kundtjänstuppdrag hos Karolinska i Solna

Manpower AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Serviceinriktad, trivs bäst när arbetstiderna är flexibla och vill helst jobba i Solna? Då kan det här jobbet som kundkommunikatör på Karolinska i Solna vara något för dig! Start så snart som möjligt, uppdraget löper på under minst sex månader och trivs ni med varandra finns god chans att få anställning direkt hos vår kund, Coor. Låter det spännande? Sök idag!

Under uppdraget blir du anställd hos Manpower.

Uppdraget

Du får en viktig roll där ditt bemötande kan göra stor skillnad. Du blir en av flera medarbetare i kundtjänstteamet på Karolinska sjukhuset i Solna som har den betydelsefulla uppgiften att se till att alla kunder får ett servicebemötande som håller mycket hög nivå. Kommunikationen sker via telefon, mail och chatt. I teamet hanterar man även kundtjänstärenden, vilket betyder att du bland annat tar emot beställningar och felanmälningar från olika sjukvårdsenheter inom Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter;

* Svara på inkommande samtal och vid behov koppla vidare till lämplig person
* Lotsa och guida kund till önskad information, person eller avdelning
* Hantera beställningar och felanmälningar
* Sköta jourlistor

Arbetstider

Du får chansen till flexibla arbetstider och blir schemalagd vardagar, helger och röda dagar, passen är förlagda mellan 07.15 och 21.00. Möjlighet att önska dagar och tider finns, minst två dagar kan du själv välja och resten av passen fördelas rättvist i teamet.

Om dig

Du är en riktig servicestjärna, lyhörd, trygg, proaktiv och ser till att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Dina kollegor brukar helt säkert beskriva dig som positiv, ödmjuk och generös, en person som alltid stöttar och bidrar till effektiva lösningar. Stundtals kan det komma svåra samtal, något du känner dig bekväm med och är van vid att hantera. Har du dessutom tidigare erfarenhet av kundservice där du använt telefon som arbetsredskap är det mycket meriterande. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i så väl i tal som skrift, är systemvan och nyfiken på att lära dig nya program som stöttar din arbetsprocess.



Vad kan vi erbjuda dig?

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.



Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod, som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.



Sök tjänsten idag

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Fant via e-post: maria.fant@manpower.se eller på 08-452 33 77. Urval och intervjuer sker löpande

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "01944df6-7be6-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Kontakt
Maria Fant
084523377

Jobbnummer
7986034

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: