Kundtjänstmedarbetare till välkänt företag 21/11 - 15/12

Emma Henriksen / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Emma Henriksen i Stockholm, Upplands-Bro, Östhammar, Gävle, Jönköping eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Rollen som kundcentermedarbetare hos vår kund, ett välkänt dryckesföretag, innebär att du ringer ut till företagets kunder och säkerställer leveranser. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal under perioden 21/11 - 15/12. Du kommer arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i Vårby.

Arbetets omfattning:
Heltid, 8-17 under perioden 21/11 - 15/12.
Du kommer att vara anställd av Maxkompetens uthyrd till vår kund. Vi söker 4 personer för denna tjänst.

Din profil
Du har erfarenhet av tidigare arbete med kundservice. Du är kommunikativ, lättlärd och kan arbeta effektivt och fokuserat. Vidare har du god datavana. Det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap.

För att trivas på företaget tror vi att du är glad och positiv och gillar ett socialt utbyte på arbetsplatsen. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.

Sista ansökningsdag
Intresserad?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@maxkompetens.se.
Ansök genom att klicka på "ansök", vi hanterar ej ansökningar via mail.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.



Om kunden
Vår kund är ett familjeföretag inom food & beverage som funnits i över 100 år. Idag består företaget av cirka 1300 medarbetare inom varuförsörjning, försäljning, marknadsföring och administration. Drygt 200 personer arbetar i fina lokaler på huvudkontoret söder om Stockholm. Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-11-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-12
Ange följande referens när du ansöker: 6677
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen

Företag
Emma Henriksen

Adress
Emma Henriksen
Hantverkargatan 25 B
11221 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 25 B

Jobbnummer
3783891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Emma Henriksen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Emma Henriksen: