Kundtjänstmedarbetare till Sergel Kredittjänster

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Sergel Kredittjänster" (publicerad 2017-12-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-11-15

Företaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels nya och fräscha lokaler vid Hötorget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Det finns även en gemensam mailfunktion där resterande ärenden hanteras. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Syftet med din roll är att hitta en lösning tillsammans med kunden innan fakturan hamnar hos inkasso eller går till Kronofogden. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad.

Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktion.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en servicerelaterad roll
• God datorvana
• Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg är meriterande
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska

Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, service, heltid, customer care agent, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3804538

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: