Kundtjänstmedarbetare till Ragn-Sells i Partille

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige

Vi på Adecco söker just nu två kundtjänstmedarbetare till Ragn-Sells i Partille! Har du goda erfarenheter av service och/eller administration med fokus på kundnöjdhet? Då är detta tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2017-11-02

Om tjänsten
Ragn-Sells är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. De samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Deras filosofi är att det jobb deras bransch gör kan utföras på många olika sätt. Och att det är människorna som gör skillnad. På Ragn-Sells har de samlat branschens mest erfarna och professionella medarbetare. Ragn-Sells finns i Danmark, Norge, Estland, Lettland och Polen.

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i en grupp på 15-20 personer och du sitter i ett öppet kontorslandskap och arbetar. Rollen innebär huvudsakligen att du hanterar ärenden via telefon, webb och mail. Exempel på arbetsuppgifter är:

* Hantera alla inkommande ärenden (telefon, webb, mail) och utföra förekommande arbetsuppgifter på ett ändamålsenligt och effektivt sätt
* Svara på frågor avseende fakturor, produkter, tjänster och priser av standardkaraktär
* Ta emot och registrera beställning från kunder och generera arbetsorder
* Offerera och prissätta mot basprislista vid enklare förfrågningar över telefon
* Ta emot och registrera reklamationer
* I förekommande fall skicka, frågor, order eller reklamationer vidare till berörda parter
* Merförsäljning gentemot baskunder
* Säkerställa att företagets processer och riktlinjer följs

Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning och har tidigare erfarenhet inom kundtjänst, administration eller annat serviceinriktat arbete. Har du en gymnasieutbildning inom ekonomi är det meriterande. Ett krav för tjänsten är att du dessutom har en mycket god IT-vana, har goda kunskaper i MS Office samt har en vana vid att arbeta självständigt och att ta egna initiativ.

Viktigt för tjänsten är:

* Har en förmåga att arbeta i team
* Gillar att arbeta i en fartfylld miljö
* Noggrann
* Har en förmåga att prioritera
* Serviceinriktad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Upplärningen kommer att vara på heltid i 6 veckor. Det är ett löpande behov och för rätt person finns möjligheter till att tjänsten övergår till en direkt anställning hos Ragn-Sells.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3782543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: