Kundtjänstmedarbetare till längre uppdrag i norrort

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-11-01

Företaget
Du arbetar i företagets lokaler i Märsta dit du åker enkelt med pendeltåg. Företaget har cirka 400 anställda och är en av Sveriges ledande aktörer inom textil- och tvättservice. Verksamheten har ett långsiktigt hållbarhetstänk och miljöfokus.

Du är en betydelsefull resurs i kundserviceteamet som består av totalt fyra personer. Du arbetar med att ta emot frågor från företagets kunder via inkommande samtal och mail men även utgående samtal kan förekomma. Kundserviceteamets främsta uppgift är att ge kunden bästa möjliga service. Ärendena varierar men rör främst orderhantering, leveransbesked, faktureringar, försändningar och korrigeringar. Rollen som kundtjänst innebär att du både är placerad på kontoret men även kommer att vara en hel del ute i produktion för att kunna ta reda på den information du behöver. Rollen inkluderar även en hel del administrativt arbete. Detta är ett uppdrag på ett år med möjlighet till en tillsvidaretjänst.

Dina arbetsuppgifter
Du är en betydelsefull resurs i kundserviceteamet som består av totalt fyra personer. Du arbetar med att ta emot frågor från företagets kunder via inkommande samtal och mail men även utgående samtal kan förekomma. Kundserviceteamets främsta uppgift är att ge kunden bästa möjliga service. Ärendena varierar men rör främst orderhantering, leveransbesked, faktureringar, försändningar och korrigeringar. Rollen som kundtjänst innebär att du både är placerad på kontoret men även kommer att vara en hel del ute i produktion för att kunna ta reda på den information du behöver. Rollen inkluderar även en hel del administrativt arbete. Detta är ett uppdrag på ett år med möjlighet till en tillsvidaretjänst.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• Erfarenhet av order- och ärendehantering (meriterande)
• Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi söker en positiv och framåtdrivande person som gärna tar egna initiativ till att lösa diverse problem. Du ska trivas med att arbeta flexibelt med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Du har lätt för att se helheten samt se vart behoven finns.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Märsta
Lön: Enligt överrenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, kundservice, orderhantering

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överrenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2052162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: