Kundtjänstmedarbetare till dryckesföretag 21/11 - 15/12

Magna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till dryckesföretag 21/11 - 15/12" (publicerad 2017-10-24) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning
Rollen som kundcentermedarbetare hos vår kund, ett välkänt dryckesföretag, innebär att du ringer ut till företagets kunder och säkerställer leveranser. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal under perioden 21/11 - 15/12. Du kommer arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i Vårby.

Arbetets omfattning:
Heltid, 8-17 under perioden 21/11 - 15/12.
Du kommer att vara anställd av Magna uthyrd till vår kund. Vi söker 4 personer för denna tjänst.

Kundföretaget
Vår kund är ett familjeföretag inom food & beverage som funnits i över 100 år. Idag består företaget av cirka 1300 medarbetare inom varuförsörjning, försäljning, marknadsföring och administration. Drygt 200 personer arbetar i fina lokaler på huvudkontoret söder om Stockholm. Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus.

Din profil
Kompetenskrav
Du har erfarenhet av tidigare arbete med kundservice. Du är kommunikativ, lättlärd och kan arbeta effektivt och fokuserat. Vidare har du god datavana. Det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap.

Personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är glad och positiv och gillar ett socialt utbyte på arbetsplatsen. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se.
Ansök genom att klicka på "ansök", vi hanterar ej ansökningar via mail.

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-10-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-02
Ange följande referens när du ansöker: 6943
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen emma.henriksen@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A

Jobbnummer
3753034

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: