Kundtjänstmedarbetare till Bilprovningen!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
2017-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Bilprovningen!" (publicerad 2017-11-24) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borlänge för vår uppdragsgivare Bilprovningen.

I mer än 50 år har Bilprovningen arbetat för ökad trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan. Verksamheten kännetecknas av ansvar och kvalitet samt en vilja att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med 97 stationer och 600 medarbetare är Bilprovningen Sveriges ledande aktör för besiktning av motordrivna fordon. Under 2016 omsatte företaget 654 MSEK. Bilprovningen grundades 1963 och ägs av svenska staten. För mer information besök www.bilprovningen.se.

Publiceringsdatum
2017-09-22

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare för Bilprovningens projekthar du som huvuduppgift att besvara kunders inkommande samtal, mail samt administrera deras ärenden. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke Bilprovningen.

• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.

• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet. Meriterande med ett intresse för fordon.

Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag 07:00-20:00 lördagar 08:00-15:00 samt söndagar 11:00-18:00.

Anställningsgrad:
75-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:
Enligt överenskommelse.

Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-10-01. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Teamleader Christina Boge, christina.boge @releasy.se (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Boge christina.boge@releasy.se 0703789436

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107, Borlänge

Jobbnummer
3714266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: