Kundtjänstmedarbetare till Arctic (Rekrytering)

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Om Arctic
Arctic är en försäkringsförmedlare som förmedlar försäkringar inom affinity skade/sakförsäkringar. Företaget startade 1986 och har varit aktiva sedan dess och arbetar med att skapa mervärden åt företag med hjälp av olika försäkringslösningar.

Arctic jobbar till stor del med produktförsäkringar över hela Europa, främst i Sverige.
Idag är bolaget ca 23 anställda och har precis flyttat till ett nytt kontor i Segeltorp.

Tjänsten
Vi söker nu en duktig kundtjänstmedarbetare Arctics kundteam. Teamet består idag av 10 personer som alla arbetar under ordinarie kontorstider. Rollen innefattar att hantera kunders frågor via inkommande telefonsamtal och mail samt att handlägga ärenden. Du kommer att tillhöra ett starkt team med bra sammanhållning och mycket kunskap.


Publiceringsdatum
2017-08-22

Kvalifikationer
För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du har följande bakgrund:

* Mycket god erfarenhet av kundservice
* Erfarenhet av att arbeta administrativt
* Trivs i en serviceinriktad roll
* Erfarenhet av system
* Flytande svenska i både tal och skrift, då detta krävs i tjänsten.

Dina personliga egenskaper
För denna tjänst ligger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du tycker om att jobba med service och att hjälpa andra människor. Som person är du också professionell, positiv och stresstålig. Vidare innehar du en god kommunikativ förmåga samt är anpassningsbar inför olika grupper och arbetsuppgifter.

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering Start: Enligt överenskommelse. Heltid, 40h/v. Arbetstider: Mån-tor 8.00-17.00, Fre 8.00-16.00

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Månsson 08058622719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
3656402

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: