Kundtjänstmedarbetare till Aller Media

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Aller Media" (publicerad 2017-10-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Nu söker vi efter fler kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra kunder; Aller media.

Om uppdraget och arbetsuppgifter:

Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media.Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.

Vi erbjuder dig:

• Ett varierande och utvecklande arbete.
• En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
• Kundservice- och produktspecifik utbildning.
• Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

Publiceringsdatum
2017-09-26

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Arbetstiderna är förlagda underkundtjänstensöppettider och deär för närvarande måndag - fredag kl.8-18. Man schemaläggs med varierande arbetstider under kundtjänstens öppettid.

Anställningsgrad:

Provanställning 80-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal plus provision.

Start:

Utbildningsstart23 oktober 2017.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-10-20. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3719828

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: