Kundtjänstmedarbetare sökes

Mybw Office Management Document Solution AB / Backofficejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Solna, Stockholm, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Trivs du med många kontaktytor, får energi av att prata med människor och har en stor vilja att leverera service i världsklass? Då kan det här vara tjänsten för dig.

Sök redan idag och ta chansen och bli en del av vårt sammansvetsade kundtjänstteam! Vi sitter i nyrenoverade fräscha lokaler i Frösunda Port.

Om rollen
Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom Facility Management (https://www.officemanagement.se/facility-management/service-och-support/). Vi söker nu förstärkning till vårt team omgående och ett år framåt- med goda möjligheter till förlängning!

Publiceringsdatum
2022-07-01

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service! Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar.

Erfarenheter

• Du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet. Det är dessutom meriterande om du förstår norska, då vi har en hel del norsktalande kunder.

• Meriterande om du har erfarenhet från något serviceyrke.

Dina personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Du förstår vikten av att vara en sann representant för bolaget och prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör. Förutom detta har du ett sinne för ordning och reda samt har förmågan att bidra med glädje och energi i din omgivning.

O.M erbjuder

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 & 2022

• Fantastiska kollegor!

• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

• Årlig kick-off

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping, Luleå och Tammerfors. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

• Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

• Omfattning: Heltid, 8-17

• Plats: Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

• Anställningsform: Visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
6790528

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: