Kundtjänstmedarbetare med ekonomi- och teknikintresse

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Brinner du för kundservice och vill arbeta i en supporterande roll? Lockas du av att arbeta i en varierande miljö som innebär en tät kontakt med välkända partners och kunder? Då är detta tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2018-02-12

Om företaget
Companyexpense AB erbjuder digital utläggshantering för företag och organisationer. Tjänsten är en komplett helhetslösning som förenklar hanteringen av utlägg - från betalning till ersättning. Companyexpense är utvecklat av Findity som grundades 2011 av en grupp erfarna entreprenörer. Vi är ett finansiellt teknikföretag vars passion är att driva förändring av beteende och processer runt hantering av kvitton och utlägg. Utvecklingen av tjänsten sker i nära samarbete med såväl våra kunder som våra partners. Vi finns i Ludvika, Stockholm och Göteborg.

Vår vision är att kvittohantering i alla dess former blir digitala och automatiserade och att vi bidrar till de globala miljömålen. Med passion för förändring vill vi hjälpa till att förbättra hanteringen av kvitton så att processen blir så effektiv, friktionsfri, flexibel och tillfredsställande som möjlig för alla.

Om tjänsten
Vår kund behöver förstärka ytterligare i deras supportverksamhet och det kommer göras genom att starta upp ett supportteam i centrala Göteborg. Vi söker därför i vår kunds räkning en serviceinriktad problemlösare som vill vara med och bidra till ett superteam. Du kommer arbeta i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att via mail, chatt och telefon hjälpa våra kunder med deras frågor kopplat till vår utläggstjänst Companyexpense. Frågorna kan vara allt från användarfrågor till mer komplexa problem som kräver djupare felsökning. Du kommer även hjälpa nya kunder att komma igång och hålla både webbdemo och utbildning. Din viktigaste uppgift kommer att vara att arbeta för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen i en spännande och utmanande miljö.

Om dig
Du som söker är tekniskt intresserad och har kunskap inom ekonomi, antingen från arbetslivserfarenhet eller studier. Du får gärna ha en utbildning som exempelvis, IT-ekonom, ekonom eller liknande. Vi ser gärna att du har erfarenhet sedan tidigare av att arbeta med support och att du har kunskap i något bokföringssystem. Du kommunicerar väl i tal och skrift och har en förmåga att kommunicera med våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Om du har erfarenhet av att jobba i affärssystem såsom Fortnox, Hogia och Visma är det meriterande. Har du lönekompetens eller förståelse för lönekonton kommer du snabbt att komma in i arbetet.

Som person är du nyfiken och kan hantera en krävande situation på ett balanserat sätt. Då arbetet i supporten i många fall är händelsestyrt så är flexibilitet och samarbetsvilja viktiga egenskaper. Slutligen är du intresserad och har en god förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

Tveka inte att skicka in din ansökan!
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig tillämplighet.

Om ansökan
Tjänsten är till en början ett uthyrningsuppdrag med chans till övertag. Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Hanna Pedersen på 0736847125 eller hanna.pedersen@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Pedersen hanna.pedersen@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3958854

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: