Kundtjänstmedarbetare med bokföringsbakgrund

Specter AB / Butikssäljarjobb / Tjörn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Tjörn, Stenungsund, Kungälv, Öckerö, Orust eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Specter AB i Tjörn, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-20

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare på Specters kontor i Skärhamn kommer du att arbeta tillsammans med kunniga och drivna kollegor som ger kundstöd och support på vårt egenutvecklade webbaserade affärssystem Specter Business Management. Eftersom det är ett affärssystem som täcker in de flesta delar av ett företags verksamhet innefattar det även ekonomi- och bokföringsfunktioner. Du kommer att arbeta med support via telefon och e-post.

Vi sitter i ett fräscht och luftigt kontor i Skärhamn på Tjörn, med utsikt över både hamnen och havet. Det är behagligt pendelavstånd från Stenungsund och Orust, vi har även ett utvecklingskontor i Göteborg.

Som sökande ser vi att:

Du är driftig, trivs i en entreprenöriell miljö och är alltid beredd att göra det lilla extra för att nå slutmålet. Du brinner för det du gör och vill hjälpa till att göra Specter ännu bättre i framtiden. Du värdesätter utmaningar och tycker om att ha kundkontakter och hjälpa kunderna i deras vardag. Dessutom är du noggrann och vill hålla en hög kvalitet på ditt arbete. Rätt inställning är enormt viktig liksom en positiv attityd till kunder och kollegor!

Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet av bokföringsarbete, gärna inklusive bokslut. Relevant är dessutom om du har haft arbeten med mycket kundkontakt och tycker om att kommunicera med kunder via telefon och mail. Förståelse för de affärsflöden som finns i säljande företag är en klar merit. Du behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har en nyfikenhet och intresse för webben, och gärna använder olika tjänster dagligen. Som person är du öppen och social och kommer gärna med idéer och nya angreppssätt.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder attraktiva anställningsvillkor, personlig utbildningsbudget, personlig rådgivare inom försäkring och pension, förmånligt friskvårdsbidrag. Trevliga kollegor i en mycket modern kontorsmiljö med direkt utgång till skärgårdsnaturen runt om, och utsikt över hav och skärgård.

Vill du åka med på vår resa in i framtiden?

Skicka in din ansökan snarast då vi arbetar med löpande urval.

Start:
Snarast enligt överenskommelse

Om företaget
Vilka är vi?

Vårt egenutvecklade affärssystem Specter Business Management (SBM) är navet där våra kunder sköter alla sina affärsflöden. SBM hanterar bland annat order/lager/faktura, fysisk butikskassa med integrerad kortterminal, webbförsäljning via tät koppling till Sveriges största e-handelsplattformar, mobil hantering genom smartphones och surfplattor, integration till fraktsystem, betalväxlar m.m. Allt i samma system.

Genom vår passion att förenkla vardagen för våra drygt 1500 kunder befinner vi oss sedan flera år tillbaka på DI's lista över årets gasellföretag. Idag är vi 25+ anställda och behöver nu bli fler.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-15
Ansökan kan skickas till e-postadress: linda.hansson@specter.se

Kontakt
Linda Hansson, Kundchef 0304-649404 (Direkttelefon) linda.hansson@specter.se

Företag
SPECTER AB

Adress
SPECTER AB
SÖDRA HAMNEN 27
47132 SKÄRHAMN

Kontorsadress
SÖDRA HAMNEN 27
SKÄRHAMN

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0304-649400

Jobbnummer
2916585

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Specter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Specter AB: