Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Telia

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
2021-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Telia" (publicerad 2022-09-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 7 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I den här rollen arbetar du som kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är den kundingång som förvaltar, felsöker och utökar Telias befintliga fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät. I tjänsten ansvarar du för att företagets tjänster fungerar för kunderna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder, registrera felärenden samt ge enklare teknisk support. Du är den personen som lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport via telefon, erfarenhet av kontakt med företagskunder anses meriterande
• God dator och systemvana
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har en analytisk förmåga och en vilja att lösa de problem som kunderna kan ha. Därtill är du en person med tekniskt intresse. Vidare är du en person som självständigt driver dina arbetsuppgifter framåt. Samtidigt som du kan agera snabbt när det behövs är du noggrann i ditt arbetssätt. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Telia, Malmö, technical customer support, kundtjänst, kundsupport, fiber, fiberLAN, heltid, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellinor Lindqvist
ellinor.lindqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6152628

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: