Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service" (publicerad 2019-05-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-02-20

Företaget
St1 är en stor aktör inom drivmedelsbranschen. De har stationer runt om i hela Sverige men har sitt huvudkontor i Stockholm, Norrort. På avdelningen för kundservice sitter idag ett 20-tal personer och den präglas av härlig teamkänsla och stort engagemang. Företaget vågar göra saker på ett nytänkande och miljömedvetet sätt.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot inkommande samtal från företagskunder med ärenden rörande bland annat korttjänster och fakturafrågor. Du kommunicerar också med kunder via sociala medier och mail. I rollen ingår en del utgående samtal mot befintliga kunder med erbjudande om tilläggstjänster.

Du arbetar kontorstider och är anställd som konsult via Bravura.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en servicerelaterad roll
• God datorvana
• Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg är meriterande
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska

För att lyckas i rollen tror vi att du har en förmåga och vilja att leverera god service i kommunikationen med kunder samt har en hög arbetsmoral. Du har ett flexibelt förhållningssätt och kan skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina ärenden.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Norrort
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundservicemedarbetare, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, kundkontakt, försäljning, kommunikation, drivmedel, fordon, telefon, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark emelie.sackemark@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3329158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: