Kundtjänstmedarbetare, deltid, Stockholm

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm, Solna, Norrköping, Linköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.



Vi expanderar och öppnar nu ett nytt kundorienterat center på Sergels torg! Vill du vara med från start i vår nya verksamhet, sitta i nyrenoverade lokaler och arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundservice? Då är detta tjänsten för dig!





Arbetsuppgifter:



Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Releasy Customer Management arbetar du med service och rådgivning. Du sitter i en öppen miljö där du har kontakt med kunden via telefonen, mail och face-to-face. Arbetsuppgifterna innefattar first-line-support och second-line-support kundservice. First-line-support är ärenden av enklare karaktär och second-line-support innebär ärenden av mer komplex karaktär och är ofta mer tidskrävande.



I tjänsten besvarar du frågor rörande kollektivtrafiken i Stockholmsregionen både i fysiska kundmöten samt via telefon, e-post och sociala medier. I arbetet kan du även behöva vara behjälplig för resenärer ute i kollektivtrafiknätet. Du kommer att behöva besitta en bred kompetens för att kunna bemöta kunderna genom olika kanaler. Arbetet innebär således en arbetsrotation och därmed en stor variation i de dagliga arbetsuppgifterna. I det fysiska bemötandet med kunden är det viktigt att du är behjälplig och ger råd och stöd i självbetjäning via exempelvis automatförsäljning och stöttar resenären för att den själv ska kunna söka fram sin resa.



Profil:

Tjänsten kräver en mycket god datavana då du som kundtjänstmedarbetare hanterar många olika datasystem och system för informationshantering. Du som kundtjänstmedarbetare behöver vara flexibel och ha god simultankapacitet för att snabbt kunna byta fokus och sammanställa information, allt för att ge kunden den bästa kundupplevelsen.

Vidare krävs en mycket god kunskap i svenska och engelska språket och god förmåga att kommunicera i både tal o skrift. Detta eftersom att arbetet innefattar daglig kontakt med resenärer i kollektivtrafiken. Du kommer att bemöta en mycket varierad kundgrupp av olika resenärer, vilket innefattar både vaneresenärer och turister. Vi söker dig som har en positiv attityd och har erfarenhet att service. Du behöver ha förmågan att hantera olika typer av människor.



Det är meriterande om du har arbetat med kundservice tidigare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.



Omfattning:

Extra/Deltid



Arbetstider:

Din arbetstid kommer att vara varierande och förlagd vid kundcentrets öppettider, dvs. både vardagar och helger. Öppettiderna är måndag till och med fredag kl.06.30-18.30. Lördagar och söndagar har kundcentret öppet kl.10.00-17.00.



Lön:

Timlön enligt överenskommelse.



Start:

Startdatum oktober/november. Enligt överenskommelse.



Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag den 30 september. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Josefin Danielsson, (mailto:josefin.danielsson@releasy.se)

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-06-28

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Danielsson 0771-350 900

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3579968

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: