Kundtjänstmedarbetare

Proffice Sverige AB / Kontorsjobb / Sundsvall
2009-12-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-01-22) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vill du bli vår röst ut till vår kunds kunder?
Trivs du med att ge hög service via telefon?
Då är det här något för dig!
Arbetsuppgifterna består b.la av att aktivt sälja, supportera samt ta emot felanmälan avseende kundens produkter och tjänster. Lyssna av kundens behov, beskriva produkt/tjänst och pris, argumentera fördelar och nå avslut. Besvara inkommande trafik via telefon och webb. Arbeta med merförsäljning på inkommande samtal, etablera goda kundkontakter och hantera lättare reklamationer samt faktura ärenden. Individuell återkoppling tillämpas i samråd med närmsta chef.
För den här tjänsten behöver du - förutom ett stort data- och teknikintresse - allmän gymnsiekompetens, stor datavana, utmärkt svenska i tal och skrift samt god förmåga att uttrycka sig på engelska. Andra egenskaper som krävs är förmåga att fatta beslut, kunna följa regler och beslut, problemlösnings- och slutledningsförmåga. För många ärenden behöver du också vara kreativ, stresstålig och analytisk.
Öppetider i kundtjänsten är:
Vardagar: 8.00-21.00
Lördag-söndag och helgdagar: 9.00-17.00
Uppdraget ligger under vår uthyrningsverksamhet och startar med utbildning under januari. Utbildningen varar ca 2 - 4 veckor och fördelat på vardagar och helger.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och kan därav innebära att tillsättning sker innan sista anmälningsdag.

Publiceringsdatum
2009-12-18

Arbetstider och omfattning
Visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-01-17
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sundell, Anna-Lena

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
556217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: