Kundtjänstmedarbetare

TidyApp / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2018-11-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TidyApp i Stockholm

Vill du vara med och förnya en marknad?

Vi är en snabbt växande mobilplattform som förnyar hemservicemarknaden - och gör vardagen överraskande enkel. Nu behöver vi förstärka vårt team med ytterligare en kundtjänstmedarbetare till kontoret i centrala Stockholm. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad person med känsla för försäljning. Som ungt företag erbjuder arbetsplatsen goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen att följa med på en spännande resa!
Om TidyApp:
TidyApp är den givna appen för upptagna storstadsbor som söker snabba lösningar för en enklare tillvaro och en smartare livsstil. Kunderna bokar hemservice på ett enkelt sätt via en app i sina smartphones, oavsett vart de är. Med några knapptryckningar skräddarsys bokningar efter just den enskilda kundens behov. Hos oss står kundupplevelsen i fokus och alla medarbetare bidrar till ständig utveckling av denna. Idag består vårt team av 4 personer som brinner för att bygga upp TidyApp från grunden.

Din roll:
I uppdraget inom customer satisfaction ingår det att hantera olika typer av supportärenden. Detta kan exempelvis gälla allmänna frågor om vår tjänst eller frågor som bokningar, ombokningar och avbokningar. Utöver detta bedriver du renodlat sälj mot nya kunder. Snabba lösningar och återkopplingar är oerhört viktigt. Du skall känna dig bekväm att kommunicera via chatt, telefon och mail.
Vem är du:
Som person har du ett tydligt driv och frågar snarare efter nästa uppgift än inväntar den. Vi ser att du är kundfokuserad och tänker utanför lådan när problem ska lösas. Tidvis har vi ett väldigt högt tempo, i dessa lägen är det av vikt att du är lugn och metodisk där du prioriterar rätt.
Vi söker dig som:
• Är positiv, lösningsorienterad och serviceinriktad
• Har erfarenhet av försäljning
• Har god social kompetens och hög energinivå
• Har minst 2-3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Kan tala och skriva på svenska och engelska
• Har mycket god datorvana, du bör vara trygg i både office och excel men även ha lätt för att lära dig nya system.
Meriterande:
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem så som Zendesk
• Ett tekniskt intresse, då vi hela tiden strävar efter att ligga i teknikens framkant

Tjänstens placeringsort är i centrala Stockholm.
Initialt är detta en timanställning om ca 2 dagar/vecka, kvällar/helger men det finns god chans till utvidgning av tjänsten för rätt person.

Låter detta intressant för dig? Skicka då in en ansökan redan idag och var med och förändra en bransch!

Publiceringsdatum
2018-09-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
TidyApp

Kontorsadress
Tegelbacken 4A

Jobbnummer
4357185

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TidyApp

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TidyApp: