Kundtjänstmedarbetare

TeliaSonera Customer Channels, SE / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Customer Channels, SE i Sundsvall

Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på www.telia.se

Telia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på www.teliasonera.com

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Välkommen till din nästa utmaning som medarbetare hos oss på Telia i Sundsvall.

Inför sommaren söker vi närmare 400 semestervikarier på flera olika orter runt om i Sverige till vår kundtjänst.

Det finns en värld som aldrig sover, som alltid måste finnas där. Varje dag ser vi till att stora delar av Sverige kan leva och jobba i den digitala världen. Det viktigaste vi på Telia gör, är att hjälpa våra kunder hitta rätt produkter och lösningar på sina problem. Alla kunder är olika och deras frågor och behov är unika.

Vi som jobbar i butik och kundtjänst är Telias ansikte, och röst, utåt. För de flesta så ÄR vi Telia. Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, behöver nya molntjänster, televäxlar eller måste ha hjälp om något har gått snett. Det är därför vi är så viktiga för så många. Och nu behöver vi bli fler som hjälper oss att hjälpa dem.

Är DU Telia? Välkommen till din nästa utmaning

Vi erbjuder dig

• En möjlighet att arbeta heltid hos marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung och Sony.
• En gedigen grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du.
• På sikt en eventuell möjlighet att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att Du ska stanna hos oss på Telia.

Publiceringsdatum
2015-02-13

Arbetsuppgifter
• Med högt servicetänk besvarar Du inkommande samtal från våra kunder kring mobil- och bredbandstjänster
• Fokus ligger på att på bästa möjliga sätt lösa kundens ärende samtidigt som du är lyhörd för kundens behov och vågar erbjuda nya lösningar
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
• Hantera lättare reklamationer

 Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att få sälja våra produkter och tjänster och levererar en kundupplevelse i världsklass. Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har gärna en pågående eller avslutad gymnasieutbildning. Du är van att arbeta i olika datasystem och tar lätt till dig nya kunskaper. Har du erfarenhet av försäljning och kundkontakter samt win-back är det meriterande. Du har en mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Det är även bra om du har goda kunskaper i engelska eller ytterligare språk.

Vi söker dig som vill jobba heltid och du kommer att börja din anställning med en utbildning på dag- eller kvällstid under ett antal veckor i april eller maj månad.

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
 Kontakt
I rekryteringen av sommarmedarbetare till Kundtjänst samarbetar Telia med ManpowerGroup. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på telefon 0703-77 20 63 eller mejla till annbeg@se.experis.com

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan i dag.

Välkommen till oss på Telia!

Arbetstider och omfattning
40 juni aug

Ersättning
enligt kollektiv avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna-Karin Bergqvist +46 70-377 20 63

Företag
TeliaSonera Customer Channels, SE

Adress
TeliaSonera Customer Channels, SE
Mårbackagatan 9
12386 Farsta

Kontorsadress
Mårbackagatan 9

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2167048

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Customer Channels, SE

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Customer Channels, SE: