Kundtjänsten på TeliaSonera söker medarbetare

TeliaSonera Broadband Sweden / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Sweden i Stockholm, Kalmar, Sundsvall, Göteborg eller i hela Sverige

Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.
Du som tycker om att informera, sälja och ge råd till Telias privat- och företagskunder. Att driva ett excellent kundmöte, vara effektiv och affärsmässig i dina kundkontakter allt ifrån att få
nya kunder till att lojalisera Telias befintliga kunder och ständigt vara i kontakt med kunden via telefon, brev, fax, chat och webb. Du är välkommen att söka jobb hos oss på kundtjänst.
Kundtjänst strävar efter att säkra kundmötet med ambitionen att lösa kundens ärende i första kontakten i enlighet med Telias vision och värderingar. Vi är viktiga varumärkesbyggare för hela
Telia.
Telia Kundtjänst är en del av TeliaSonera Sveriges och finns inom affärsområdena Broadband och Mobility.
Vi satsar för att bli Sveriges Bästa Kundtjänst.
Kundtjänstens cirka 1000 medarbetare har varje år cirka 9 miljoner personliga kundmöten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Du ska aktivt sälja Telias produkter och tjänster till privat- och företagskunder, lyssna av kundens behov, beskriva produkt/tjänst och pris, argumentera fördelar och nå avslut.
Du besvarar inkommande trafik via telefon, fax, mail och funktionsbrevlådor.
Vi arbetar med merförsäljning på inkommande samtal och vi har utpekade säljmål på individ. Du etablerar goda kundkontakter och hanterar lättare reklamationer. Du tar självständigt ansvar för
dina egna mål och din egen utveckling. Individuell återkoppling i samråd med närmaste chef tillämpas kontinuerligt.

Publiceringsdatum
2008-02-29

Dina personliga egenskaper
Du är engagerad och driver mot uppsatta mål samt har ett stort intresse av att tala med kund.
Du är kund-sälj-och resultatinriktad och uppfattar köpsignaler.
Du är flexibel och kan uttrycka dig i tal och skrift och har en god social förmåga att samverka i team och ta eget ansvar.
Din kompetens och erfarehet
Du har 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
Meriterande
God kunskap i Office-paketet
God förmåga att uttrycka dig i svenska och engelska
Säljutbildning/säljerfarenhet
Arbetstider
Kundtjänst tillämpar kundstyrd schemaläggning alla dagar i veckan.
Antal tjänster:
Flera
Intresserad?
Om du vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Monica Harnebäck, 070-2171112
Sista ansökningsdag för tjänsten är 16 mars men tillsättning sker löpande. Därför önskar vi din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan!

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Tillsvidare och vikariat

Ersättning
Fast lön
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-03-16

Kontakt
Monica Harnebäck, +46 8-50453912

Företag
TeliaSonera Broadband Sweden

Adress
TeliaSonera Broadband Sweden
12386 Farsta

Jobbnummer
149837

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Broadband Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Broadband Sweden: