Kundtjänst till affärsområde IT - Anovo Nordic AB, Västerås - Receptionistjobb i Västerås
Kundtjänst till affärsområde IT
Anovo Nordic AB, Västerås / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna
Visa alla jobb hos Anovo Nordic AB, Västerås i Västerås

ANOVO Nordic AB är marknadsledande i Norden på reparations- och logistiktjänster till ICT-branschen, "Information Communication technology".
Företaget har bred kompetens och kärnprocesserna är inom följande fyra affärsområden: Telecom, Infrastructure & Network, Information technology och Videocom.
Vi tillhandahåller även tilläggstjänster för leverans- och servicelogistik, helpdesk mm.
ANOVO gruppen är Europas ledande aktör inom detta område och tillväxttakten är hög med målsättningen är att vara världsledande. Vi återfinns inom Europa, Nord- och Sydamerika och kan därmed möta våra partners behov av en internationell servicepartner. Sedan 1999 är företaget noterat på franska börsen.
Ambitionen är att ständigt utvecklas tillsammans med våra kunder och medarbetare i våra koncept och processer för att på ett kostnadseffektivt sätt erbjuda kunderna marknadens bästa service.

Läs gärna mer om företaget på www.anovo.se

ANOVO Nordic i Västerås söker dig som är
serviceinriktad och alert till vår kundtjänst.

Publiceringsdatum
2007-10-16

Arbetsuppgifter
* Handläggning av samtliga göromål i kundtjänst enligt gällande rutiner såsom bl a kundförfrågningar, kostnadsförslag, budbeställningar, ärendehantering On-Site både via mail, telefon och interna servicesystem.
* Uppföljning och rapportering budbeställningar och kundärenden.
* Aktiv kundkontakt för att lösa problem. (även tekniska förekommer).
* Kundadministration och andra administrativa uppgifter.
* Vid behov vara behjälplig på övriga avdelningar på enheten samt backup till Nacka Call Center.

Bakgrund
* Utbildning motsvarande gymnasiekompetens, teknisk El/Tele/Data utbildning är meriterande.
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
* Vi söker också dig med språkkunskaper i finska, norska eller danska språket.
* Du har arbetslivserfarenhet/utbildning i kundhantering eller motsvarande.
* Du har god PC vana och en van administratör.

Du är som person:
* Du är en person som är serviceinriktad och alert med en god förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift
* Du har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
* Du är en strukturerad administratör, stresstålig, noggrann, målinriktad och ansvarsfull med god simultanförmåga
* Du kommer att arbeta i ett antal olika system och det är därför viktigt att du har lätt för att lära dig nya system.

Anställningstyp/arbetstider
* Provanställning minst 6 månader.
* Heltid, schemalagd arbetstid.

Ersättning
* Enligt kollektivavtal SIF/Almega Telecom.

Kontakt
Maud Henriksson, 08-59002600 Växel, 076-130 39 46, Chef Kundtjänst

Facklig kontakt
Stanislav Skrobar, 08-5900 2600 Växel, Tekniker

Så ansöker du
Tillträde
* Omgående, ansökningar kommer att behandlas löpande.
Kontaktuppgifter

ANOVO Nordic A
Sista ansökningsdag 2007-10-24
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst 20071015
Vi tar emot ansökan via epost: tina.budde@anovo.se

Företag
Anovo Nordic AB, Västerås
Lugna gatan 16 (Byggn 391)
72136 Västerås
Telefonnummer: 08-59002600
Faxnummer: 021-812363
E-postadress: tina.budde@anovo.se
Mer information på http://www.anovo.se

Kontorsadress
Lugna gatan 16 (Byggn 391)
Västerås

Jobbnummer
26288

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anovo Nordic AB, Västerås: