Kundtjänst till affärsområde CT; Nacka

Anovo Nordic Ab, Nacka / Receptionistjobb / Nacka
2008-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst till affärsområde CT; Nacka" (publicerad 2008-10-17) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anovo Nordic Ab, Nacka i Nacka, Stockholm eller i hela Sverige

ANOVO Nordic AB är marknadsledande i Norden på reparations- och logistiktjänster till ICT-branschen, â€?Information Communication technologyâ€?.
Företaget har bred kompetens och kärnprocesserna är inom följande fyra affärsområden: Telecom, Infrastructure & Network, Information technology och Videocom.
Vi tillhandahåller även tilläggstjänster för leverans- och servicelogistik, helpdesk mm.
ANOVO gruppen är Europas ledande aktör inom detta område och tillväxttakten är hög med målsättningen är att vara världsledande. Vi återfinns inom Europa, Nord- och Sydamerika och kan därmed möta våra partners behov av en internationell servicepartner. Sedan 1999 är företaget noterat på franska börsen.
Ambitionen är att ständigt utvecklas tillsammans med våra kunder och medarbetare i våra koncept och processer för att på ett kostnadseffektivt sätt erbjuda kunderna marknadens bästa service.
Läs gärna mer om företaget på www.anovo.se
ANOVO Nordic i Nacka söker dig som är
serviceinriktad och alert till vår kundtjänst.

Publiceringsdatum
2008-08-29

Arbetsuppgifter
• Handläggning av samtliga göromål i kundtjänst enligt gällande rutiner såsom bl a kundförfrågningar, kostnadsförslag, budbeställningar både via mail, telefon och interna servicesystem.
• Uppföljning och rapportering budbeställningar och kundärenden.
• Aktiv kundkontakt för att lösa problem. (även tekniska förekommer).
• Kundadministration och andra administrativa uppgifter.

Bakgrund
• Utbildning motsvarande minst gymnasiekompetens.
Teknisk El/Tele/Data utbildning är meriterande.
• Du kan uttrycka dig i både i tal och skrift.
• Du har arbetslivserfarenhet/utbildning i kundhantering eller motsvarande.
• Du har god PC vana och en van administratör.
Du är som person:
• Du är en person som är serviceinriktad och alert med en god förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift
• Du har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
• Du är en strukturerad administratör, stresstålig, noggrann, målinriktad och ansvarsfull med god simultanförmåga
• Du kommer att arbeta i ett antal olika system och det är därför viktigt att du har lätt för att lära dig nya system.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
• Visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanst. ·Heltid, schemalagd arbetstid, dagtid.

Ersättning
Fast lön
• Enligt kollektivavtal UNIONEN/Almega Telecom.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-09-27
Tillträde; omgående, ansökningar kommer att behandlas löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst Nacka 2008 08 28
Ansökan kan skickas till e-postadress: tina.budde@anovo.se

Kontakt
Tina Budde Sandberg, Personalchef, 0705-82 23 04, 021-81 23 04 (Arbete), tina.budde@anovo.se
Tina Lindhe, Chef ANOVO Call Center, 0705-372358, 08-5900 2600, 08-6015537, tina.lindhe@anovo.se

Företag
ANOVO Nordic AB, Nacka

Adress
ANOVO Nordic AB, Nacka
Planiavägen 11
13134 Nacka

Kontorsadress
Planiavägen 11
Nacka

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-59002600
E-postadress: tina.lindhe@anovo.se

Jobbnummer
298538

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anovo Nordic Ab, Nacka

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anovo Nordic Ab, Nacka: