Kundtjänst till affärsområde CT; Nacka
Anovo Nordic Ab, Nacka / Receptionistjobb / Nacka
2008-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst till affärsområde CT; Nacka" (publicerad 2008-10-17) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anovo Nordic Ab, Nacka i Nacka,
Stockholm eller i
hela Sverige ANOVO Nordic AB är marknadsledande i Norden på reparations- och logistiktjänster till ICT-branschen, â€?Information Communication technologyâ€?.
Företaget har bred kompetens och kärnprocesserna är inom följande fyra affärsområden: Telecom, Infrastructure & Network, Information technology och Videocom.
Vi tillhandahåller även tilläggstjänster för leverans- och servicelogistik, helpdesk mm.
ANOVO gruppen är Europas ledande aktör inom detta område och tillväxttakten är hög med målsättningen är att vara världsledande. Vi återfinns inom Europa, Nord- och Sydamerika och kan därmed möta våra partners behov av en internationell servicepartner. Sedan 1999 är företaget noterat på franska börsen.
Ambitionen är att ständigt utvecklas tillsammans med våra kunder och medarbetare i våra koncept och processer för att på ett kostnadseffektivt sätt erbjuda kunderna marknadens bästa service.
Läs gärna mer om företaget på
www.anovo.seANOVO Nordic i Nacka söker dig som är
serviceinriktad och alert till vår kundtjänst.
Publiceringsdatum2008-08-29Arbetsuppgifter• Handläggning av samtliga göromål i kundtjänst enligt gällande rutiner såsom bl a kundförfrågningar, kostnadsförslag, budbeställningar både via mail, telefon och interna servicesystem.
• Uppföljning och rapportering budbeställningar och kundärenden.
• Aktiv kundkontakt för att lösa problem. (även tekniska förekommer).
• Kundadministration och andra administrativa uppgifter.
Bakgrund• Utbildning motsvarande minst gymnasiekompetens.
Teknisk El/Tele/Data utbildning är meriterande.
• Du kan uttrycka dig i både i tal och skrift.
• Du har arbetslivserfarenhet/utbildning i kundhantering eller motsvarande.
• Du har god PC vana och en van administratör.
Du är som person:
• Du är en person som är serviceinriktad och alert med en god förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift
• Du har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
• Du är en strukturerad administratör, stresstålig, noggrann, målinriktad och ansvarsfull med god simultanförmåga
• Du kommer att arbeta i ett antal olika system och det är därför viktigt att du har lätt för att lära dig nya system.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
• Visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanst. ·Heltid, schemalagd arbetstid, dagtid.
ErsättningFast lön
• Enligt kollektivavtal UNIONEN/Almega Telecom.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-27
Tillträde; omgående, ansökningar kommer att behandlas löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst Nacka 2008 08 28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
tina.budde@anovo.seKontaktTina Budde Sandberg, Personalchef, 0705-82 23 04, 021-81 23 04 (Arbete),
tina.budde@anovo.seTina Lindhe, Chef ANOVO Call Center, 0705-372358, 08-5900 2600, 08-6015537,
tina.lindhe@anovo.seFöretagANOVO Nordic AB, Nacka
AdressANOVO Nordic AB, Nacka
Planiavägen 11
13134 Nacka
KontorsadressPlaniavägen 11
Nacka
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-59002600
E-postadress:
tina.lindhe@anovo.se Jobbnummer 298538
Observera att sista ansökningsdag har passerat.