Kundtjänst/support inom lön

Söderberg & Partners / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst/support inom lön" (publicerad 2018-07-04) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Stockholm, Solna, Uppsala, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Är kundkontakt och administration ditt rätta element? Söderberg & Partners Payroll söker en trevlig och lösningsorienterad medarbetare till vår support / kundtjänst för lönefrågor.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta hand om inkommande samtal och mail från våra kunder och ansvara för att alla frågor och ärenden följs upp. Vi söker dig som är självständig och lätt kan ta till dig information. Vi ställer krav på att du ska vara både kommunikativ och ansvarsfull. Du kommer att få en bra introduktion och det finns alltid hjälp och support från mer erfarna kollegor. I tjänsten ingår också olika assisterande administrativa uppgifter som t.ex. att hantera utlägg, registrera nyanställda, registrera uppgifter hos olika myndigheter och göra arbetsgivarintyg. Det viktigt att du verkligen trivs med service och är beredd att ge det lilla extra till varje kund.
Söderberg & Partners Payroll är ett snabbväxande företag som arbetar med både interna och externa löner och eftersträvar en personlig verksamhet som genomsyras av hög kvalité och service. Vi värnar om vår kultur med korta beslutssträckor och vi har en kontinuerlig dialog kring idéer för utveckling. Våra värderingar är viktiga och något vi lever efter i vardagen. Är du driven, hjälpsam, ansvarsfull och modig ser vi gärna att du söker dig till oss.
Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Bifoga CV, personligt brev och betyg.
Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!
För att lyckas i rollen ser vi att du

Har minst gymnasieutbildning
Har erfarenhet av att arbeta i kundtjänst
Har goda IT-kunskaper och är van att arbeta i Excel
Är nyfiken och lättlärd med en positiv attityd
Är serviceinriktad, strukturerad och ansvarsfull
Talar och skriver svenska flytande

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-18

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Kungsgatan 57A
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57A

Jobbnummer
4091742

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: