Kundtjänst och supportmedarbetare till Telia!

Effektiv Borås / Butikssäljarjobb / Borås
2018-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst och supportmedarbetare till Telia!" (publicerad 2018-06-15) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Effektiv Borås i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Om vår kund
Nu söker vi för Telias och deras samarbetspartner Releasy Customer Managements räkning serviceinriktade och engagerade kundtjänst och supportmedarbetare i Borås. Du erbjuds en roll där du blir en viktig del i Releasy's härliga team!

Är du en stjärna på att ge service av högsta klass och vill arbeta på en arbetsplats mitt i centrala Borås, som präglas av härlig energi och kamratskap? Vill du antingen arbeta med kundtjänst eller ge support, och samtidigt få möjlighet till utveckling och interna utbildningar? Läs då vidare om hur du kan bli kundtjänst eller supportmedarbetare.



Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänst och supportmedarbetare kommer du att arbeta för att ge utomordentlig service till Telias kunder, där telefon, chatt och mail blir dina viktigaste verktyg. Du kommer att ha kontinuerlig kundkontakt och hantera ärenden gällande telefoni, tv-abonnemang, bredbandslösningar och liknande. Vidare arbetar du i ett sammansvetsat team där ni arbetar efter tydliga målsättningar - allt för en kundupplevelse av högsta kvalitet

I befattningen som kundtjänstmedarbetare läggs stor vikt läggs på sälj delen, vilket innebär att merförsäljning ingår i arbetsuppgifterna.

För att få bra förutsättningar att lyckas i arbetet erbjuds du informationsmöten och utbildning inom Telias tjänster och dialogstrategi. Till din hjälp har du även en teamledare som ger coachning och rådgivning.

Tjänsten är heltid och startar med en inhyrning via Effektiv, och stor chans till anställning av kund. Arbetstiderna är förlagda på 40h 's arbetsvecka, måndag-fredag mellan tiderna 08:00-19:00. Du kommer att arbeta på Releasy Customer Managements kontor mitt i centrala Borås. Utbildningsstart för uppdraget är den 25 juni.



Din profil
Vi söker dig som har en stor vilja att få arbeta med service och motiveras av mötet med andra människor. Du har gymnasiekompetens och din kommunikationsförmåga är mycket god såväl i tal som i skrift, både på svenska och engelska.

Som person är du mycket engagerad, positiv och har en hög grad av servicekänsla. Du gillar att ge professionell support och har med fördel ett tekniskt intresse. Vidare är du resultatorienterad, målmedveten och har viljan att göra det lilla extra för att nå hög kundnöjdhet.

Låter tjänsten intressant? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan redan idag.



Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-20
Ange följande referens när du ansöker: 825
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Björsell christina@effektiv.se

Företag
Effektiv Borås

Adress
Effektiv Borås
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås

Kontorsadress
Skaraborgsvägen 3B

Jobbnummer
4179409

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Effektiv Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Effektiv Borås: