Kundtjänst och Logistiksamordnare

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2023-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst och Logistiksamordnare" (publicerad 2023-09-20) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-18

Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter en engagerad Kundtjänst och Logistiksamordnare för en visstidsanställning hos oss på Randstad med möjlighet till övertag hos vår kund i Hammarbysjöstad. Som en värdefull medlem i vårt team kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidig kundtjänst och logistikhantering.

För att lyckas i rollen:
Vi söker en självgående och flexibel individ som trivs med att hantera flera arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt. Du är snabb i beslutsfattande och vill vara en aktiv del i att skapa förbättringar i arbetsmiljön.

Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheten att växa i din roll. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär som Kundtjänst- och Logistiksamordnare, så ser vi fram emot din ansökan.

Ansvarsområden
Som Kundtjänst och Logistiksamordnare kommer du att ha följande huvudsakliga ansvarsområden:

Fungera som den första kontaktpersonen för våra kunder och besvara deras frågor om order, priser, fakturor och leveranser.
Effektivt registrera order i vårt affärssystem.
Ansvara för fakturering och bokning av transporter.
Hantera exportprocesser och se till att allt går smidigt.
Sköta telefonväxeln och ta hand om vår entré.
Ansvara för indirekta inköp av förbrukningsvaror som utskriftspapper, kaffe, tvål och servetter m.m.
Uppdatera kundinformation och försäljningsprislistor i vårt affärssystem.
Stödja materialhanteringsavdelningen med transportbokning och delta i produktionsplanering.

Kvalifikationer
För att vara den rätta kandidaten för detta uppdrag bör du uppfylla följande krav:

Minst två års erfarenhet av ordermottagning.
Goda kunskaper i engelska, både i skrift och tal.

Det är meriterande om du har erfarenhet av följande:

Ax-system (Microsoft Dynamics).
Office-paketen.
Ansvarat för fakturering
Fungerat som den första kontaktpersonen för kunder angående order, priser, fakturor och leveransfrågor

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201449654".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Poya Ranahosini
poya.ranahosini@randstad.se
+46700000000

Jobbnummer
8121918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: