Kundtjänst / kundservice / kundtjänstmedarbetare / kundsupport

Next u AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Vi söker en kundtjänstmedarbetare till Electrolux som vill hjälpa och inspirera konsumenter som valt att köpa Electrolux-produkter till sina hem. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start 31 oktober och pågår till årsskiftet, med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget är deltid 90 %.

Som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i vårt eftermarknadsteam som säkerställer att våra befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.

• Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
• Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.
• Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
• Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.
• Du har nära kontakt med ansvariga för e-handel, logistik och försäljning.
• Du, precis som dina kollegor, ansvara för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.

Vi söker dig som...

• Har något års erfarenhet av kundtjänst, extra meriterande är erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter.

• Är flytande i svenska och engelska, tal och skrift

Som person är du entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.

Vad erbjuder vi?

Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under din första tid hos oss.

Sök redan idag då intervjuer sker löpande!

Har du frågor kring tjänsten vänd dig till:
anneli.grundfelt@nextu.se

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se

Sökord: kundsupport , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , support , supportmedarbetare , teknisksupport , kundtjänstarbetare , kundservice , kundservicemedarbetare , kundservicearbetare , service , serviceyrke , kundhantering , kundbemötande , callcenter , lediga jobb , lediga tjänster , jobb i stockholm , stockholm , tjänster i stockholm , lediga jobb electrolux , electrolux , jobba på electrolux , kundbemötande , kundbetjäning , kundkontakt , next u , nextu , next u ab , kund , telefon , telefonkontakt , teknisk support , teknisk kundtjänst ,

Varaktighet, arbetstid
Deltid 3 - 6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-15

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anneli Grundfelt 070-7707896

Företag
Next u AB

Adress
Next u AB
Västmannagatan 63
11325 Stockholm

Kontorsadress
Västmannagatan 63 11325 Stockholm

Jobbnummer
4403222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Next u AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Next u AB: