Kundtjänst / kundservice / 1st line till telekomföretag

Bravura / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-01-10

Företaget
Företaget är verksamma inom telekombranschen och tillhandahåller driftlösningar till företag samt fiberanslutningar till såväl privat som företagskunder. I denna roll blir du en del av en grupp om ca 27 personer fördelat i två team. Arbetsklimatet präglas av stark sammarbetsförmåga och glädje i arbetet.


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är du behjälplig mot kunder via telefon och mail. Du utgår från ett schema och har antingen telefon eller mejl/administration som huvudarbetsuppgift. Kundärendena innebär allt från fakturafrågor, registrering av ordrar och tidplan för grävning av fiber i kundens område. Arbetet innebär även att besvara samtal kring enklare teknisk support.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Tekniskt intresse eller erfarenhet från arbete med teknisk support (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska

Som person är du jordnära, har nära till skratt och redo att kavla upp ärmarna när det behövs. Du ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ. Du har lätt för att arbeta i team och löser alla typer av uppgifter, även utanför ditt eget område. De tekniska delarna av arbetet får du lära dig på plats, varför du är intresserad av teknik men inte behöver några specifika förkunskaper inom fiber/teknik.

Övrig information:

Start: omgående med hänsyn till max en månads uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: enligt överenskommelse
Kontakt: linda.sundlof@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, service desk, support, fiber, nät, teknik, administration, kundkontakt, telekom, Uppsala

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf linda.sundlof@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3252843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: