Kundsupport inom Samhällsbyggnad vikariat

Adda AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adda AB i Stockholm

Är du duktig på att vägleda, hjälpa och stötta kunder? Har du dessutom ett särskilt intresse för att skriva, administrera och en inneboende känsla för design och layout har vi en riktigt spännande tjänst för dig!

Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ha en viktig roll i vår kategorigrupp Samhällsbyggnad där du kommer få vara med att driva och utveckla arbetet framåt tillsammans med våra kunder och intressenter där vi tillsammans skapar samhällsnytta.

Tjänsten som kundsupport inom Samhällsbyggnad
Hos oss får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete med ett utökat kundansvar där du krokar arm med våra kunder och vägleder dem i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar. Som kategoriserad inom Samhällsbyggnad är du en tillgång för teamet och hjälper till där du kan samt att du är länken mellan kunderna och teamet och ska förmedla information mellan de båda grupperna.

För att trivas hos oss tror vi att du drivs av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder inom alla ramavtal.

Tjänsten är ett vikariat på heltid under ett års tid.

Publiceringsdatum
2024-01-26

Kvalifikationer
• Relevant eftergymnasial utbildning

• Ett par års relevant arbetslivserfarenhet (gärna från liknande tjänst)

• Mycket god erfarenhet av och förmåga att arbeta i team och extern samverkan

• God problemlösningsförmåga och nyfikenheten att ta reda på det som behövs

• God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift

• God kunskap inom Officepaketet

• Meriterande med erfarenhet från Samhällsbyggnad (Bygg och fastighet, Energi, Gata och Park)

• Meriterande med erfarenhet av offentlig upphandling

Profil
För att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör och duktig skribent som har ett öga för layout. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från t.ex. serviceyrken, reception, kundsupport, avtalsadministration eller liknande.

Så ansöker du
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nottorp henrik.nottorp@adda.se. Tjänsten är ett vikariat på 100 % under ett års tid med tillträde 1 mars 2024. Sista ansökningsdag är 2024-02-09.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Adda
Adda är ett företag inom SKR som erbjuder tjänster och produkter inom digitalisering, strategisk försörjning och kompetensutveckling. Vi skickliggör våra kunder genom att utveckla kompetens och förmåga att ställa om. Det ger hela välfärden möjlighet att spara både tid och pengar. Adda har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet www.adda.se (http://www.adda.se/).

När du jobbar på Adda får du ta del av många uppskattade förmåner. (https://jobb.adda.se/)

Vi arbetar exempelvis flexibelt och hybrid, vi anordnar olika typer av utbildningar och gör flera aktiva saker för att du ska må bra. Vi jobbar med att ständigt förbättra vår arbetsplats och utveckla våra duktiga medarbetare.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adda AB (org.nr 556026-1900), https://www.adda.se/om-oss/

Arbetsplats
Adda

Jobbnummer
8423106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adda AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adda AB: