Kundservicemedarbetare till stort bostadsbolag

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Här finns möjligheten för dig som vill ha en kommunikativ roll med nära kundkontakt då vår kund i Vällingby utökar sitt kundserviceteam. Var med och påverka morgondagens Stockholm hos ett bolag som har blivit utsedd till en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work. Välkommen in med din ansökan.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en kundservicemedarbetare som kan börja under oktober. Du kommer i den här rollen att arbeta med handläggning av kundärenden där kunden alltid är i fokus. Du hanterar ärendena främst via telefon men även via mail, webb och andra digitala kanaler. Du ingår i kundcentergruppen där du kommer ha en dedikerad fadder under din upplärning för bästa möjliga start. Rollen passar dig som tycker om att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du inte tummar på kvaliteten av din service.

Rollen är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdraget kommer att vara på heltid och är långsiktigt. På sikt finns det mycket goda möjligheter att bli överrekryterad direkt till kunden, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa vår kund med att ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler. Du kommer själv ta reda på fakta kring ärendet med hjälp av systemstöd. Du kommer till exempel att:

• Hantera kundärenden och svara inkommande frågor från hyresgäster via telefon, mail och andra digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet

VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har arbetat i en kundserviceroll tidigare där du använt telefon som arbetsverktyg
• Har god vana av missnöjeshantering
• Har goda datakunskaper
• Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du:

• Självgående
• Serviceinriktad
• Kommunikativ

Det är även viktigt att du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen.

Övrig information

• Start: Oktober
• Omfattning: Heltid, 38,25 tim/veckan
• Placering: Vällingby, Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid, 38,25 tim/veckan 08:00-17:00

Publiceringsdatum
2022-10-04

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Academic Work Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15082566".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7041270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: