Kundservicemedarbetare till Stampen Media i Göteborg

Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en person som brinner för att leverera service av högsta nivå? Är du social, bra på att svara på tekniska frågor och ute efter en ny spännande utmaning? Vi söker nu nästa stjärna inom kundservice till Stampen Media i centrala Göteborg. Är du den vi söker? Tveka inte, sök tjänsten redan idag!

Publiceringsdatum
2022-11-30

Om tjänsten
Tjänsten erbjuder en unik och spännande möjlighet att bli en del av ett viktigt team som kontinuerligt bidrar till utveckling av företagets tjänster och produkter utifrån kundinsikter man får i den dagliga kunddialogen. Du kommer att arbeta med att besvara inkommande frågor gällande prenumerationsärenden för 12 olika tidningar på Västkusten, där Göteborgs-Posten är den största. Du kommer samtidigt få bidra till goda långvariga kundrelationer genom att vara proaktiv, lyhörd och lösningsorienterad.

Tjänsten är tänkt att starta efter årsskiftet och kommer initialt att sträcka sig 6 månader, med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Arbetet utgår från kontorstider och anställningen kommer att vara via Manpower. Sysselsättningsgraden för tjänsten kommer att vara 100%. Kontoret är mycket centralt beläget och viss flexibilitet till hemarbete finns.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

* Svara på inkommande samtal och e-postmeddelanden
* Digital support genom att besvara frågor om inloggning och digitala tjänster och produkter
* Hantera fakturafrågor och betalningsärenden
* Hantera reklamationer och säkerställa kvalitet i distributionen
* Övriga prenumerationsärenden såsom start, stopp, produktbyten, adressändringar, uppehåll etc
* Uppföljning av kundärenden för att säkerställa kundnöjdhet
* Vara med och driva förbättringsfrågor i organisationen utifrån kundinsikter
* Det är utöver ovanstående en stor variation av vilka ärenden som kommer, vilket inte alltid går att förutspå. Därav är det väldigt viktigt att våga och kunna ta beslut i hur bästa lösning ser ut i det unika fallet.

Du kommer få arbeta med ett fantastiskt team med mycket god sammanhållning som stöttar varandra, har roligt ihop och kontinuerligt utvecklar sin kompetens och är företagets öra mot sina kunders önskemål.



Vem är det vi söker?
Vi söker dig som drivs av att arbeta med service och människor samtidigt som du tycker om att jobba med problemlösning, teknik och systemrelaterade frågor. Du har naturligt ett effektivt arbetssätt och ett stort intresse för att lära mer och nytt då arbetet kontinuerligt utvecklas och förändras. Du är duktig på att hitta kreativa, smarta lösningar på diverse kundrelaterade frågor och ärenden. Du har förmåga att tänka självständigt och fritt, men tar gärna plats i ett team för att tillsammans i grupp lyfta och resonera fram bästa lösningar.

Du har en mycket god social kompetens och du vill fortsätta att utvecklas i din roll. Du är en serviceminded person som har lätt för att prata med människor och snabbt förstå vad kunden behöver hjälp med. Du kan även formulera dig väl i skrift. Vidare är du lösningsorienterad och strukturerad i din kommunikation.

Kravprofil för detta jobb
* Har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice/orderadministration
* Har lätt för att lära sig nya system
* Är duktig på att skapa och vårda relationer
* Har grundläggande tekniska färdigheter och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem
* Har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift



Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos våra kunder. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på manpower.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Viktoria Markbrant på viktoria.markbrant@jeffersonwells.se

Om du går vidare i ansökningsprocessen så kommer du få göra ett enklare skrivtest i samband med intervjun hos kunden.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!



Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 020-26 51 003.
Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "fb070745-d057-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
7218492

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: