Kundservicemedarbetare till Klarna

Klarna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Klarna" (publicerad 2018-03-23) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Klarnas målsättning är att göra betalningar så enkla, säkra och framförallt så smidiga som möjligt. Vi har över 60 miljoner konsumenter och arbetar tillsammans med 70 000 e-butiker. Vi vill nu förstärka vårt Service Center med nya drivna kollegor!

Service Center strävar alltid efter att ge utmärkt service till de kunder och e-butiker som använder Klarnas betalservice. De olika avdelningarna fungerar som en second line support gentemot våra kunder och e-butiker. Alla ärenden hanteras främst via email, men telefon är också vanligt förekommande.

På Dispute Resolutions arbetar vi med tvist- och bedrägeriprocesser och löser eskalerade ärenden tillsammans med kund och e-butik. På vår Customer Support hanteras komplexa frågor och klagomål, samtidigt som olika projekt genomförs för att förbättra våra processer. Den avdelning som hjälper våra e-butiker är vår Merchant Support och de löser allt från tekniska frågor till problem med vår betallösning, samt tillhandahåller den information som e-butikerna behöver.

Du kommer att ha kontakt med såväl slutkund som e-butik för att svara på frågor och hitta lösningar på problem på ett snabbt, pedagogisk och personligt sätt. Du är säker på din sak, du strävar hela tiden efter förbättringar, och du skulle med stolthet vara ambassadör för vårt varumärke. Har du erfarenhet av arbete inom service sedan tidigare är det meriterande, men inget krav. Du har god datorvana och är flytande i Svenska och Engelska.

Så, har du service ända ut i fingertopparna? Gillar du problemlösning och drivs av att göra det lilla extra för varje kund? Trivs du i en snabbrörlig miljö med ambitiösa och drivna kollegor? Då är Klarna arbetsplatsen för dig!

Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med intelligenta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Vi rekommenderar att du ansöker så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande.

Kontor
Stockholm

Deadline
2017-11-16

Du kommer att ha kontakt med såväl slutkund som e-butik för att svara på frågor och hitta lösningar på problem på ett snabbt, pedagogisk och personligt sätt. Du är säker på din sak, du strävar hela tiden efter förbättringar, och du skulle med stolthet vara ambassadör för vårt varumärke. Har du erfarenhet av arbete inom service sedan tidigare är det meriterande, men inget krav. Du har god datorvana och är flytande i Svenska och Engelska.

Klarnas målsättning är att göra betalningar så enkla, säkra och framförallt så smidiga som möjligt. Vi har över 60 miljoner konsumenter och arbetar tillsammans med 70 000 e-butiker.

Publiceringsdatum
2017-10-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KLARNA AB

Adress
KLARNA AB
Sveavägen 46
11134 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 46

Jobbnummer
3753064

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: