Kundservicemedarbetare på Instabox hos Xzakt Gävle

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare på Instabox hos Xzakt Gävle" (publicerad 2022-12-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Vill du jobba som kundservicemedarbetare? Då är detta rollen för dig! Xzakt Gävle är i en stark tillväxtfas och för vår kund Instaboxs del söker vi nu fler kundservicemedarbetare inom den glödheta logistikbranschen. Vill du hjälpa människor med att ge bra service kring ett ämne som många har frågor om i dessa tider så är detta en spännande utmaning med stor utvecklingspotential!

Anställningsgrad: 50-100% beroende på ditt önskemål och behov. Observera dock att utbildningen är på heltid under ca. 10 arbetsdagar vid start.

Start: Omgående

Öppettider: Måndag - Söndag, 08:00 - 22:00. Observera att detta är uppdragets öppettider och inte uppdragets arbetstider.

Som kundservicemedarbetare på Xzakt inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon och e-mail med frågor kopplat till deras Instabox-leverans.

Instabox grundandes år 2010 och deras slogan är "Sveriges okrångligaste frakt". Det Instabox erbjuder är Instabox-skåp som finns utplacerade över hela Sverige som leveranser sker till som sedan mottagaren kan gå och hämta ut själv: Helt när det passar mottagaren, man behöver således inte besöka olika postombud för att hämta ut sitt paket. Utöver det erbjuder Instabox väldigt snabba leveranser.

Som utbildad kundservicehandläggare ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder!

God ton, en servicevänlig tonalitet i tal och text i alla våra kanaler och fokus på att lösa kunds ärende fort och smidigt genomsyrar arbetet med vår kund och deras slutkunder som kontaktar kundservice.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden!

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du,

• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Flytande svenska i tal och skrift samt kan skriva och tala på engelska.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Lön, Timlön under 24 år: 112,16 kr. Timlön över 24 år: 129,96

Bonus, utöver ordinarie lön tillkommer bonus utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

Öppettider, Måndag - Söndag, 08:00 - 22:00. Observera att arbetstiderna är baserade på uppdragets öppettider som kan ändras i framtiden.

• Svenska samt engelska krävs i tjänsten i tal samt skrift.

• Kollektivavtal finns tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-11-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xzakt Kundrelation AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com

Jobbnummer
7194292

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: