Kundservicemedarbetare På Heltid Till Neopost

Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Neoposts räkning en kundservicemedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en kundservicemedarbetare till vår kund Neopost som är en ledande global leverantör av lösningar för posthantering, digital kommunikation samt förpacknings- och fraktlösningar. Företaget levererar innovativa lösningar inom både fysisk och digital kommunikation. Kontoret är beläget i Solna och där arbetar cirka 50 medarbetare. Du kommer att arbeta i ett team på tre personer och eran främsta uppgift är att leverera service i toppklass till alla kunder. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt är målet att du ska bli anställd direkt av kunden om det känns rätt för båda parter.

Publiceringsdatum
2018-04-20

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

Ta emot inkommande samtal

Besvara alla inkommande mail

Orderläggning av exempelvis nya bläckpatroner

Göra felanmälningar och avanmälningar

Enklare teknisk support

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av kundservice och administration

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook

Som person är du social, serviceinriktad och energifull. Du är positiv, strukturerad och självgående. Vidare är du initiativtagande och har mycket god simultankapacitet.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marlen Plånborg marlen.planborg@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4097019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: