Kundservicemedarbetare med start omgående!

KFX HR-partner Göteborg AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vår kund behöver din hjälp omgående! Vi söker en person som vill arbeta heltid som konsumentkontakt under perioden december-januari. Är du en person som motiveras av nöjda kunder? Gillar du att arbeta med administration och problemlösning? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer!

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start omgående och pågår tom 31/1, med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-16.00.


Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som konsumentkontakt arbetar du självständigt med ansvar för all kontakt med företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon, mail samt via intranät. Flera ärenden kan vara reklamationer, det är därför viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med kvalitetsavdelning fram till hur ärenden ska bedömmas. Du är ytterst ansvarig för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.

I rollen ingår också att ta fram och distribuera reklamationsrapporter och statistik. Du behöver även ta hänsyn till och vara medveten om GDPR.



Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service i någon form. För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig i både tal och skrift, på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundernas behov och gör allt för att göra de nöjda. Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning, är lyhörd samt prestigelös.

Övrigt
Intervjuer sker löpande och tillsättningen av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-12-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 3536
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Jansson 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4504683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: