Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-07-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe" (publicerad 2017-10-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm, Solna, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Solna i Stockholm.

Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.

Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och Webhelp är deras outsourcingpartner.

Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service. Vi ringer även ut till befintliga kunder med fokus på service och försäljning. Utöver att arbeta med Nespresso som kund förekommer även arbete för HBO Nordic.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

Vi söker dig som har:

* Gymnasiekompetens
* God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
* Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
* Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
* Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
* Kunskaper i norska och finska är meriterande

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Webhelps Värdeord

Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.

Om jobbet

Region
Stockholm i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet Vi erbjuder anställning på deltid samt 75%, med möjlighet till heltid. Startdatum för tjänsten är 2017-08-21 Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.
Lön / Förmåner
Lönesättning sker enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Arbete sker under dagtid, kvällar eller helger Vi erbjuder en anställning på 50-75 % med möjlighet till 100%

Publiceringsdatum
2017-07-26

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Samanta Pihl samanta.pihl@nordic.webhelp.com 0722074280

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3616714

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: