Kundservicemedarbetare Coop Medlemsservice Falun

Barona Professionals AB / Kundservicejobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Falun, Borlänge, Leksand, Avesta, Sandviken eller i hela Sverige

Tycker du om att ge kunder den bästa servicen?
Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, flexibel, noggrann och engagerad kundservicemedarbetare till ett uppdrag för vår kund Coop Sverige.

Publiceringsdatum
2024-01-31

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare på Barona erbjuder du kunderna service genom inkommande samtal och mail kring deras medlemskap. Man hanterar även en del administrativa uppgifter som till exempel posthantering. Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning! Här får du ingå i ett härligt team med en dedikerad Team Manager och trevliga kollegor.

Vi söker dig som Har en god kommunikativ förmåga och är serviceminded
Har lätt att samarbeta
Är en person som inte tycker om att sitta still och rulla tummarna när man blir klar med sina arbetsuppgifter
Tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundservice
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om Coop
Coop är en av Sveriges största livsmedelskedjor. De har cirka 800 butiker från Katterjåkk i norr till Smygehamn i söder och en näthandel där man kan storhandla utan att det kostar mer. Coop är det gröna varumärket i branschen och flerfaldigt prisade för deras hållbarhetsprofil. Deras löfte till kunden är att leverera prisvärd, hållbar matglädje och Coops vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. De är ett kooperativ vilket betyder att de ägs av deras 3,7 miljoner medlemmar.

Om oss på Barona
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Arbetsomfattning: 30-40 h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18.
Arbetsperiod: Start enligt överenskommelse och anställningen inleds med en 6 månader provanställning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)

Arbetsplats
Barona Contact Center AB

Kontakt
Elin Nilsson
elin.nilsson@barona.se

Jobbnummer
8433277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: