Kundservicehandläggare till Previas Servicecenter i Stockholm

AB Previa / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Previa i Stockholm, Solna, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser att den mänskliga faktorn - medarbetarna - är den överlägset viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 000 medarbetare på över 90 orter över hela landet. Sedan 2014 ingår Previa i Falck som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Nu växer Previas Servicecenter och söker kundservicehandläggare.

Som kundservicehandläggare på Previa Servicecenter hjälper vi våra kunder runt om i hela Sverige i kontakten med Previa. Som medarbetare är du en viktig länk som genom hög servicenivå och vägledande förmåga hjälper till att serva kunderna med information och hjälp i våra olika kommunikationskanaler. Arbetet innebär kundkontakt via telefon, mail och chatt samt hantering av bokningar åt våra operativa konsulter inom företagshälsan i hela landet.

Vi söker dig som har lägst gymnasial utbildning, gärna med vård- eller administrativ inriktning alternativt motsvarande erfarenhet. Du arbetar eller har arbetat i växel eller kundtjänst alternativt har erfarenhet av att arbeta med kundmöte via telefon, e-post och chatt.

Som person är du serviceinriktad, kundorienterad och brinner för att hjälpa till. Du trivs bra med att arbeta i grupp och är en lagspelare med stor social kompetens. Du kan hantera flera uppgifter samtidigt, även under perioder med hög arbetsbelastning och du trivs med att arbeta i en föränderlig arbetsmiljö. För att lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt behärska konversationsengelska.

Som kundservicehandläggare i Previa arbetar du som konsult utifrån våra värderingar -Värdeskapande, Samspelande och Modiga.

Vi erbjuder dig

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Arbetstid helgfria vardagar 8-17. Tillträde enligt överenskommelse. Placering: Previas huvudkontor i Stockholm.

Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta teamledare Tove Viberg på tove.viberg@previa.se alternativt tel nr 08-627 43 13.

Välkommen med din ansökan senast 2022-03-24. Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-03-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Previa

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Previa (org.nr 556235-1907)

Arbetsplats
Previa

Jobbnummer
6446303

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Previa

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Previa: