Kundserviceansvarig

Proffice Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Kungälv, Lysekil eller i hela Sverige

Kundserviceansvarig

Är du en duktig administratör, gillar kundservice och pratar flytande norska? Då har vi den rätta utmaningen för dig.

Hogia söker en Kundserviceansvarig till ett av bolagen i Hogia-gruppen, Hogia Lönn As. Du kommer att jobba i Stenungsund och vara ett stöd åt 1:st line support som arbetar med ge support på vårt lönesystem till våra kunder i Norge.

Som Kundserviceansvarig kommer du att vara spindeln i nätet och en länk mellan 1:st line support och 3:rd line support. Du behöver kunna kommunicera och lyssna på kunden på ett smidigt och professionellt sätt. Viss teknisk kunskap behövs då vi arbetar i flera system samtidigt.

Uppdragsgivare: Hogia

Ort: Stenungsund

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är 3 juli 2016

För information: Thomas Bylund, 0702-644009

Publiceringsdatum
2016-06-17

Kvalifikationer
Du som söker måste behärska det norska språket i tal och skrift. Vidare har du ett tekniskt intresse, erfarenhet av kundservice och administrativa uppgifter. Har du dessutom erfarenhet av lönearbete vana att arbeta med olika lönesystem är det tydligt meriterande. Du är utvecklingsorienterad och ser möjligheter till ständiga förbättringar

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du behöver vara en social och trevlig person. Ta ansvar för att kunderna blir rätt bemötta och får hjälp. En fördel är om du har en pedagogisk förmåga, är lugn och att man kan hantera många system samtidigt. Ett gott tålamod är till en stor fördel. Du gillar även att arbeta med varierande arbetsuppgifter och rycka in där det behövs.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Hogia-gruppen består av 27 bolag i Norden och Storbritannien med sammanlagt 600 medarbetare. Med programvaror som gemensam nämnare bedriver Hogia-gruppen i dag verksamhet inom tre områden: ekonomi- och affärssystem, personaladministrativa system och transportsystem.

Växpotentialen hos Hogias medarbetare är bred. Att starta sin karriär som Kundserviceansvarig kommer kunna ge ett bra "trampolinhopp" in i Hogia då man kommer lära sig hela organisationen och få en bred kunskap om Hogias produkter. Medarbetarna kommer lära sig alla interna administrativa system. Utbildning av norska regler, produkten Hogia Lönn och teknisk kunskap.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-03
Ange följande referens när du ansöker: 200929822
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Bylund thomas.bylund@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Östra Hamngatan 23
44441 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 23, 411110 Göteborg

Jobbnummer
2910979

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: