Kundserviceagenter till e-handelsföretaget Jollyroom: start omgå

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 900 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 33 000 kvm stora lager, med över 30 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 200 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden står vi nu redo att expandera till nya länder. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Vi söker flera nya Kundserviceagenter som har möjlighet att börja omgående och jobba 3-5 dagar i veckan. Eftersom Kundservice jobbar tätt med Retur- och reklamation som i sin tur har hand om vårt showroom är det viktigt att du är en person som är gillar kundkontakt - både face-to-face samt via telefon och mail.

Samtliga av våra tillsvidareanställda svensktalande kundserviceagenter började sin tid på Jollyroom som timanställda. Efter en tid av grymma resultat och fantastisk inställning har de fått fasta tjänster vilket betyder mer trygghet för dem - och för oss som företag.

Är du effektiv, positiv och vill komma in på en av Göteborgs mest spännande arbetsplatser? Läs genom annonsen och se om det är något för dig!

Publiceringsdatum
2017-08-22

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder via mail och telefon
• Hantera returer
• Ta emot och serva kunder i vårt showroom
• Lösa reklamationsfall och ha viss leverantörskontakt

Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten. Just nu ser vi ett stort behov av personer som har möjlighet att jobba 3-5 dagar i veckan. Start för nya medarbetare kommer ske löpande, så snart som möjligt!

Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer toppenresultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd brukar gå långt inom Jollyroom.

Krav på erfarenhet och person:
Du vill vara med på vår resa mot miljarden 2017 och varje dag ge den bästa servicen i branschen. Vi söker dig som är prestigelös, ödmjuk och vill jobba både på Kundservice och Retur/reklamation då de avdelningarna som sagt samarbetar tätt.

Det är meriterande om du har arbetsvana från kundservice, showroom, retur- eller reklamationshantering. Du ska kunna starta omgående och det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP.

Det är även ett stort plus i kanten om du talar något mer nordiskt språk (danska, finska eller norska) men det allra viktigaste är att du älskar att ta hand om kunder, ge lysande service och lösa problem.

Personligheten är viktig då vi jobbar tätt ihop i team och samarbetar mycket. Teamen på Retur/reklamation och Kundservice innehåller härliga, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter samma egenskaper.

Vi erbjuder:
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och kontakt:
• Start: Omgående!
• Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar 8-17
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jollyroom AB

Adress
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg

Kontorsadress
Tagenevägen 58

Jobbnummer
3655968

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: