Kundservice/kundtjänst/orderhantering

Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna, Stockholm, Huddinge, Södertälje, Falun eller i hela Sverige

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.

Är du intresserad av att utvecklas inom service och administration? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då är det här tjänsten för dig! Ageris söker nya positiva och engagerade kundservicemedarbetare. Vi erbjuder löpande utvecklingsmöjligheter i en händelserik och stimulerande miljö.

Som kundtjänstmedarbetare på Ageris erbjuder du kunderna förstklassig support genom inkommande samtal, mail och chatt. Du kommer hantera ärenden gällande produkter, priser och leveranstider samt besvara frågor som rör reklamationer, returer, kreditärenden med mera. Förutom problemlösning ingår merförsäljning och proaktiv kundvård via telefon. Rollen omfattar även administrativt arbete i form av orderhantering och uppföljning. Som kundtjänstmedarbetare är du med och identifierar samt förmedlar förbättringsåtgärder för att bidra till ständig utveckling av verksamheten.

Förutsättningar för att trivas i rollen är att du är serviceminded och kan anpassa ditt sätt att kommunicera gentemot kund. Du gillar att arbeta strukturerat och utvecklingsinriktat. Vidare krävs att du har lätt för att anamma förändringar samt fördjupa dina kunskaper inom olika områden.



Vi söker dig som har:

• Tidigare erfarenhet av kundservice/merförsäljning
• God kommunikativ förmåga
• God förmåga att hantera flera kundkanaler parallellt
• God administrativ förmåga
• Datorvana samt god förmåga att lära dig nya system
• Behärskar svenska flytande i tal och skrift

Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem samt kundservice via chattfunktion.

Som företagets röst utåt ser vi att du som söker tycker om att hjälpa andra på ett professionellt sätt. Du har god arbetsmoral, är ordningsam och noggrann i ditt sätt att arbeta. Som person är du positiv och lösningsinriktad. Du kan ta egna initiativ och samtidigt samarbeta med andra.



Tjänsten omfattar heltid. Öppettiderna är veckodagar mellan kl. 8-17. Tjänsten startar med utbildning den 9 juni och förväntas övergå till en tillsvidareanställning på sikt.

Vi tillämpar individuell lönesättning mellan 102-117 kr/timme i grundlön beroende på ålder och tidigare erfarenhet. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta. Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och massagebidrag. Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se.

Låter tjänsten intressant? Tveka då inte att söka. Vi genomför urval och intervjuer löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
1 -

Publiceringsdatum
2017-05-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ageris Kontaktcenter AB

Adress
Ageris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1029

Jobbnummer
3489506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ageris Kontaktcenter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ageris Kontaktcenter AB: