Kundservice 80-100% till företag inom textilservice

Bravura / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-22

Företaget
Bravura söker en kundservicemedarbetare med start omgående till marknadsledande företag inom textilbranschen. Företaget har cirka 15 medarbetare i Jönköping där kundserviceavdelningen i nuläget omfattar sex dedikerade och serviceinriktade medarbetare. I rollen som kundservicemedarbetare rapporterar du till företagets kundservicechef.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot ärenden från företagets kunder och kollegor. Ärendena inkommer både per mail och telefon och gruppen ansvarar tillsammans för att alla ärenden hanteras och handläggs. Frågorna kan röra allt från fakturering till beställningar eller reklamationer. Kundservicegruppen ansvarar för att sköta administration rörande kundavtal och övrig registrering. Kundserviceavdelningen utgör en mycket viktig del i företaget då huvuddelen av kontakten med kunderna går genom denna funktion.

Uppdraget är en del av Bravuras konsultverksamhet och är på initialt 6 månader med stor chans till förlängning. Tjänsten omfattar mellan 80-100%.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• God systemvana och systemintresse
• Flytande svenska, såväl i tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice är meriterande
• Noggrann och förmåga att se och förstå helheten

Kundsupportfunktionens centrala roll i företaget innebär att du har många kontaktytor, både internt och externt. Det är av denna anledning viktigt att du tycker om att verka i en central och kommunikativ roll. Vi tror att du som söker har ett starkt kundfokus och är serviceinriktad. Du är målinriktad och effektiv och du har en hög arbetsmoral. Då rollen innefattar ärenden av olika karaktär med förhållandevis mycket registrering och administration ser vi att du som söker trivs med detta och är flexibel som person.

Övrig information:

Start: omgående
Plats: Jönköping
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, kundservice, kundsupport, customer support, kundtjänst, kundkontakt, B2B, Jönköping

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anela Brandic anela.brandic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3980994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: