Kundservice / Support till S:t Eriks

Monster Worldwide Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Monster Worldwide Scandinavia AB i Uppsala, Sigtuna, Håbo, Upplands Väsby, Heby eller i hela Sverige

S:t Eriks - ett av Sveriges ledande företag inom mark- och VA-system - söker nu en driven och serviceinriktad medarbetare till vår Kundservice / Support med placering i Uppsala.

S:t Eriks befinner sig i en stark tillväxtfas med många nya tillströmmande kunder. Då vi alltid sätter våra kunder främst vill vi gärna utöka våra möjligheter att kunna erbjuda god kundservice och support.

På vår Kundservice kommer du att ha många, både externa och interna, kontakter. Du kommer att supportera våra kunder gällande order, leverans och övriga frågeställningar. Du kommer även att vara support för den interna organisationen med planering, inköp och logistik i olika ärenden. I dina arbetsuppgifter ingår även bl.a.

• Hantering av orderflöde
• Offerthantering
• Besvara och lösa supportärenden per telefon och mail till våra kunder
• Supportstöd åt säljavdelningen
• Diverse övriga administrativa uppgifter

Vi söker dig som är en van telefonanvändare och kan hantera en stor orderingång och offerthantering. Du är en affärsmässig och serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat. För att passa in i rollen tror vi även att du:

• Har en mycket god datavana
• Har erfarenhet från något större orderhanteringssystem - erfarenhet från - Jeeves är meriterande
• Kan uttrycka dig väl i svenska både tal och skrift.

Meriterande:

• Vi har inget krav på utbildning men har du kunskaper inom anläggningsbranschen, då främst VA-teknik, eller en byggteknisk- eller likvärdig utbildning är det mycket meriterande
• Erfarenhet av B2B-försäljning

Vi kommer att sätta stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter och bygga goda relationer.

Vi erbjuder dig en spännande tjänst i ett företag i mycket stark tillväxt. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, 6 månaders provanställning tillämpas. Arbetstiderna är måndag till fredag under kontorstider.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev genom att klicka på länken:

http://annonsoversikt.monster.se/kundservice-support-customer-service-till-s-t-eriks-i-uppsala-jobb-uppsala-uppsala-l%C3%A4n-171903473.aspx?mescoid=&jobPosition=1

Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Anlér Blomberg på Monster, 0703-420 324 alt.hanna.anlerblomberg@monster.se . Obeservera att vi EJ tar emot ansökningar via e-post.

S:t Eriks AB utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark-, Tak- och VA-system till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. Vi är ca 400 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige från Staffanstorp i söder till Piteå i norr. Mer information om företaget och verksamheten hittar du på www.steriks.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-09-07

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-16

Företag
MONSTER WORLDWIDE SCANDINAVIA AB

Adress
MONSTER WORLDWIDE SCANDINAVIA AB
Stureplan 19
10367 STOCKHOLM

Kontorsadress
Stureplan 19
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50652300

Jobbnummer
3034104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Monster Worldwide Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Monster Worldwide Scandinavia AB: