Kundrådgivare till Telias tekniska support!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare till Telias tekniska support!" (publicerad 2018-01-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Under hösten 2017 söker vi på Releasy Customer Management medarbetare till Telias tekniska support, där uppdraget innebär att vara Telias ansikte och röst utåt och ge deras kunder bästa möjliga support.

Din nästa utmaning?
Vi på Releasy arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och vi delar Telias mål att alltid erbjuda en kundupplevelse i världsklass. Varje dag möter vi Telias kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, eller få svar på frågor gällande sina abonnemang.

För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller kunskap om Telias verktyg och tjänster samt deras dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap.

Du får möjlighet att bidra till utveckling, och arbeta med ständiga förbättringar samt möjlighet att växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas med interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare.
Du bestämmer själv din framtid hos oss på Releasy!

Vi erbjuder dig:

• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare

• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid

Publiceringsdatum
2017-12-13

Profil
Du behöver vara intresserad av teknik och känna att du behärskar att hjälpa andra människor i den tekniska världen och att service alltid är ett ledord i din kommunikation. Då du möter våra kunder via telefon/chatt/mail ska du ha en naturlig känsla för service samt kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska.

Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål som handlar om att kundens ärende skall vara löst och kunden skall vara uttalat nöjd samt veta sina möjligheter med Telia. Vi vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

Du kommer att påbörja din anställning med en utbildning med start 8 januari 2018. Tjänsterna avser både timanställningar och provanställningar på 80-100 % där arbetstiderna är oregelbundna och även innefattar en del kvällar och helger.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV, personligt brev) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-12-22. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-Generalist, Adnan Balic, adnan.balic@releasy.se (mailto:adnan.balic@releasy.se)

Välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3851359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: