Kundrådgivare till Telias support i Solna!

Telia / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Sollentuna, Huddinge eller i hela Sverige

Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundservice.

Your next challenge?

Hanna Oja heter jag och tillsammans med mina kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundservice är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!

Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller hjälp med problem som kan uppstå i deras digitala vardag.

För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstratergi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda.

Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!

Your next manager and team

Vårt kontor som är helt nybyggt (inflyttning juni 2016) är beläget i Arenastaden i Solna, intill Friends Arena och direkt ovanför Mall of Scandinavia. I huset jobbar ca 4000 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många.

Du kommer att jobba i ett team om cirka 14 personer och teamkänslan är bland det viktigaste för oss på Telia. I Solna har vi 5 stycken supportteam och varje team har en egen kompetenscoach och teamledare. Tillsammans jobbar vi alla mot uppsatta mål som bidrar till att skapa nöjda och lojala kunder.

Mina ledarkollegor och jag arbetar med ett närvarande ledarskap och coachar dig framåt under din resa hos oss. Du är viktigast i kundmötet och har varje dag möjlighet att göra skillnad för våra kunder!

What about you

Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.

Vi har tjänster med både fast anställning och visstidsanställning om 6 månader med start i april 2017. Omfattningen är heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.

How?

Telias värderingar Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves

Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs

Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing

Why?

We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.

That 's the next chapter in our story, what 's yours?

Har du frågor kring tjänsten?

Telia samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Johnsson 031-63 15 55 alt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-02-07

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 18128
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Johnsson johanna.johnsson@manpower.se

Företag
Telia

Adress
Telia
16979
16979 0184

Kontorsadress
Stjärntorget 2

Jobbnummer
3305723

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: