Kundrådgivare Inhoppare (timanställning)

Swedbank Kundcenter / Ekonomijobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund, Piteå, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Om jobbet Vi kallar de som jobbar extra hos oss för inhoppare. Under terminerna jobbar du vardagar ca 10 timmar/vecka fördelat på två pass. Under sommaren så arbetar du heltid från midsommar till mitten/slutet av augusti, detsamma gäller jul/nyår. Våra öppettider är dygnet runt, men du kommer att kunna schemaläggas mellan 06.45 - 23.15.

Då kundnöjdhet är vårt största fokus blir ditt uppdrag som kundrådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Du gör det genom att i varje samtal agera proaktivt och föreslå nya lösningar som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter och tjänster samt guida kunder i våra digitala kanaler. Det är viktigt att du i varje samtal skapar ett förtroende som leder till långsiktiga relationer och till att kunden har en sund och hållbar ekonomi över tid.

Vem är du? Du brinner för kundservice och har god social kompentens. Du är driven, effektiv och nyfiken på att lära dig nya saker. Du klarar av att arbeta självständigt och på ett kreativt och ansvarfullt sätt hitta lösningar på problem.

Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö med flexibla arbetstider för dig. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass där vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet.



Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-29

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kontaktperson: Jan Frid +46 8 58590000
Chef: Per Karlsson +46 63 162833
Finansförbundet: Mikael Mellström +46 8 58590000
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526

Företag
Swedbank Kundcenter

Adress
Swedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm

Kontorsadress
10534 Stockholm

Jobbnummer
4583455

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Kundcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Kundcenter: