Kundrådgivare Företag, Nordea Business Centre (temporär)
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Ekonomiassistentjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Eskilstuna,
Västerås,
Enköping,
Södertälje,
Örebro eller i
hela Sverige Job ID: 17090
Till Nordea Business Centre Företag, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i våra digitala kanaler.
Publiceringsdatum2023-03-29Om tjänstenSom Kundrådgivare i våra digitala kanaler är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.
Dina fokusområden blir att:
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsterna är placerade i Eskilstuna. Vi söker både dig som är intresserad av att arbeta temporärt hos oss, både på heltid och på timbasis. De temporära heltidstjänsterna gäller fram till 30 november 2023.
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från liknande verksamhet.
Du:
Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 14/04/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Toth 072-143 33 92. Notera att vi endast tar emot ansökningar via vår ansökningslänk. CV:n och personliga brev som skickas via mail kommer inte att hanteras.
För facklig information, kontakta
finansforbundet@nordea.se eller
SACONordea@nordea.se.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683),
https://www.nordea.com/en/careers/vacant-positions Rademachergatan 6 (
visa karta)
632 20 ESKILSTUNA
Arbetsplats Nordea Bank Abp Filial i Sverige
Jobbnummer 7600916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.